Voi, juu, Raili olet ihan oikeassa!! Täältä löyty yks heti valmiina kasvattelemaan. Haaveilen tuollaisista kuparilehtipöheiköistä, ku omani ovat vasta niin vauveleita:-) Aivan mahtavat puskat sulla noita onkin, Kuningatar:-)

minä raakasin omani tän taviksen perusteellisesti nyt on kolmekertaa pienenpi ja sironpikin kunigataren keskellä oleva on sama kuin minullakin .mun vaan oli tuplasti isonpi
Kuinkas on Kuparilehtien kanssa, tykkäävätkö vähän ahtaasta ruukusta vai onko parempi että on kasvulle tilaa kunnolla?
Riippuu vähän siitä, miten haluat sitä kasvattaa. Episcialla on suhteellisen heikosti kehittynyt juuristo, luonnossa - ja monissa kasvitieteellisissä puutarhoissa - se kasvaa maanpeitekasvina. Jos haluat sen kasvattavan paljon versoja, laita se amppeliin. Jos haluat pitää ikkunalaudalla, niin voit valita vaikka laakean astian ja ‘‘asetella’’ versot emokasvin ympärille ja poistaa liiat versot. Tällöin sen lehdet kasvavat isommiksi kuin amppelissa, joissa paljon kasvin voimista menee versojen kasvatukseeen, usein myös kukinnan hinnalla…

Showtime kuparilehti teki vain puolikkaat kukat. Molemmat kukat on halki kun niistä puuttuu osa. Muuten on ihan hyvinvoivan näköinen, olisiko vaan valuvirhe.
Tuo Showtime on sitten söpö ja onneksi saan sen tuttavalta.
Juu niin on kaunis. Ja mun kirppiskukassa joka teki viime kesänä tollasia kaksvärisiä kukki niin EEII ole kukan kukkaa tullut vaikka kaikki röntsytkin olen nyppiny hiiteen…alankin juttelemaan sille, että saunan takana on tilaa 
Aeinäruusu, tuo pelottelu ja uskailu on lastenkasvatuksessakin parasta. Kokeile.
Heh- tolla metodillahan mä olen kasvattanu 2 poikaa jo 9v yksin
ja hyvin on toiminu
nyt vaan vanhin on jo 19 mut kyllä se toimii edelleen.
Mut noi kuparilehdet on tänä kesänä kukkineet tosi vähän.
Juu, muistan kun kysyin tytöiltä, että haluatteko kiltin vai ilkeän äidin? Kun tottelette niin saatte kiltin mutta kun ette niin saatte vihaisen ja se toimi.
Luulisi kukilla olevan sama juttu; ellei kuki niin kuukkien taivas odottaa.
Juu, kyllä rakkaus on ehdollista.
Kee Ween eka kukka

Blue Haven aukoilee kukkansa

tässä pikkuin siemenkasvatti alkoi väsätä nuppuja näyttäis tulevan oransinkelaiset,hahlasin läpi noita episcia sivustoja en löytänyt tällä lehtikuviolla yhtään oransikeltaista kukkaa kaikki olivat täysin punaisia.jännä nähdä kun aukeavat mikä on sitten se oikea väritys tällä episcialla.
Hienoja uusia vauvoja.
Muuten huomasin, että lehdestä kasvatettu alku on paljon hienompi kuin rönsystä kasvatettu.
Kukka tekee heti monta haaraa.
Jim`s Moody Rock

Tosi upea kukka tuossa juti Jim`sissä. Ne täydellisen mallinen kuin kuparin kukka voi olla.
Laitan tänne tämän viestin vaikkei se tänne kuulukaan kun aloitimme asian tässä osiossa.
Laittakaa kaikki te jotka halusitte silloin taannoin (3-4 kuparihullua) sieltä Dibley`siltä tilata mitä haluatte mun hölöön niin hoidan homman.

nyt tuo siemenkasvatti aukaisi kukansa voi että se on tosi pikkuinen kukka,vertailun vuoksi normaalin kokoinen kukkakin sekin siemenistä kasvatettu.
no on kyllä kokoeroa:) Onko episcioilla samaa havaittavissa kuin esim santuilla etä…kukinta paranee iän myötä? En ole ikinään saanut kupareita säilymään niin pitkään että kukkisi uudelleen:/