Kurjenpolven piha näkymiä

Otin tästä kohtaa palavat rakkaudet pois, kun kyllästyin niiden jatkuvaan kaatumiseen. olen kuitenkin ihan iloinen, että yksi sentään jäi hymy.

Tallainen kärhö kukkii perennoiden ja ruusujen seassa. Nimeä en muista. Toinenkin kärhö on josain kohtaa penkkiä ritarinkannusten takana muistaakseni saa nähdä pilkistääkö jostain esiin, keväällä oli kasvussa. Diananki kanssa kävi vähän köpelösti kukkanuppuja kyllä, mutta on niin pahasti alppikärhön takan, että kukat näkyy vain naapuriin. Aina ei voi voittaa.....

Mitä kuuluu kauniille pihallesi, Kurjenpolvi?

Olen tässä selaillut noita sivuja, joita ei ole viime aikoina "päivitetty"
uusilla kuvilla tai jutuilla ja olisi kiva tietää mitä sinnekin kuuluu.

Kävin iltapäivällä fillaroimassa kylillä ja ajelin tuonkin pihan ohitse. Kurjenpolvi on pitänyt pihan todella siistissä kunnossa ja kukat siellä kukkivat. Isäntäväki ei tainnut olla kotona, kun ei ketään näkynyt pihalla ja autoakaan ei ollut paikallaan.

Hengissä ollaan yritän taas laittaa kuvia, jos vielä osaan. 0tettiin viime kesänä koira ja yrittäjänä edelleen ei aika enää riitä täällä netissä käymiseen, mikä on harmi.

Kuvia tulossa. Pistin pojan pienentämään niitä, kun kas kummaa mun koneessa ei enää näytä olevan kuvankäsittelyohjelmaakaan :(. Enkä enää osannut ottaa kuviakaan ulos kamerasta :). Olen täysin vieroittunut näistä "viihdeohjelmista". Yleensä ehdin lukea vaan sähköpostit ja maksaa laskuja nettipankissa.

No nyt yritetään…näin tuli vietettyä suurin osa lomasta :slight_smile:

Kirjoita tähän

Laitettiin kasvimaalle viljelylaatikot kahdesta syystä alkoi maa olla jo ihan loppuun kulutettua ja on kivempi syödä salaattia, johon koira ei ole pissannut :).

Seuraavat otokset on äsken pika pikaa kuvattuja, oli hiukan liian aurinkoista.

Tässä on valkoinen kärhö je sen kanssa sekaisin aika viehättävä 4 terälehtinen vaaleanfarkun sininen. yritän muistaa ottaa illemmalla uuden kuvan, jos onnistuisin saamaan värit esiin.

Jalohortenssia twist-n-shout