Taitaa olla vaan Ajuga reptans variegata. Miulla on jo aika montaa akankaalia, joista iso kiitos kuuluu RitvaL:lle:)
Kerran päätin, että katteellinen ei saa olla, vaan iloita vain toisten saavutuksista, niin nyt kyllä olen ihan pirun ilonen
Valkea ojakellukka on vieläkin yksi suosikeista.
Kehtolehdelle pitäisi vaihtaa parempi kaveri. Se on kyllä kiitollinen kasvi.
Unelmatädyke on hieno kasvi. Kuivuudesta kärsii tässä punatammen juurella.
Paloi osa nurmesta, mutta eiköhän se siitä, kun kerran maa nyt kastui.
Hietaneilikka on herkän kaunis
Sekasotkua
Ajuruoho on kaunis valkeanakin, vaikkei kauan valkeana pysykkään.
Kohta pionit aloittavat tässä penkissä.
Kaoottiselta vaikuttaa;)
Kerran vielä pitää kivikkosuopayrttiä kehua. Yksi pieni taimi tähän vuosi sitten istutettu.
Monta vuotta olen yrittänyt tuota kivikkosuopayrttiä kasvattaa, mutta kun se on myyrien herkkulistalla ykkösenä, on taimeni edelleen aika mitättömiä. Nyt valkokukkainen on avannut ensimmäisiä kukkiaan, sitä ei syöty ollenkaan viime talvena.
Sitäkin valkokukkaisena, jee.
On sitä, kyttään sulle noista omistani siemeniä
No nyt selvis semmonenki juttu kun viime kesänä sain työkaverilta muutaman tupsun valkosta pientä neilikkaa ja hän luuli kuin myös minä että valkonen ketoneilikka on, mutta nyt tarkemmin tutkien hahaa, ilmiselvä hietaneilikka olikin hän. Kiitos kuvasta !!
Ihanat kukat, ja upeaa kasvua!
Kiva seurailla projektiasi . Vaudilla etenee ja maa täyttyy kukkasista . Eiks olekin ihanaa, kun voi tehdä maailmasta kauniimpaa!
On ihanaa ja etenkin nyt kun vettä tulee:)
Maanantaina ajattelin että olen haukannut liian ison palan kun kaikki oli nuukallaan kuivuudesta.
Pyytelin jo kasveilta anteeksi että oln heidät tuollaiseen kärsimykseen laittanut.
Kun vaan saisin tuonne vähän varjoisaa nurkkausta aikaan niin saisin ison varjokasvien alueen.
Kaunoangervo on nimensä veroinen.