Kuunliljan pihamaalta-ei niin vakavaa puutarhanhoitoa

Kiitos kuunlilja kuvista. Oli mukavaa nähdä myös puutarhaasi. Kauniilta näyttää.

Pakko laittaa tämä kuva, kun Milla on niin söpö

Löysin Siipon puutarhalta näin ihania samettikukkia.Kaksi taimea ostin ja näin valtavasti kukkia.

Multamantalta saatu partakello alkaa aukaista kukkia:Olen aivan lääpälläni tähän

Tämä taitaa olla ruohokanukkaa? Kasvoi tontillamme ennenkuin muutettiin.

Kirsikkakuja,tosin kirsikat ovat jo kukkineet

kielot kukkii parhaillaan

Olen siemenestä kasvattanut, tuota samaa samettikukkaa, jota olit ostanut.Todella kiitollinen kukkija.

Muistatko mitä lajiketta tuo on?Taidampa ottaa siemeniä talteen ensi kevättä varten

Pikkusamettikukan nimellä on kulkenut. Tarkempaa lajikenimeä en osaa sanoa, kun siementen suhteen olen ollut omavarainen jo useita vuosia. On muuten ruukussakin toisten seurana tosi kaunis.

Toi partakello on uskomattoman hieno! Ja Milla myös...

Pergola on kohta valmis

kuva terassilta päin

Tällaiset amppelituet löysin.Amppelissa kasvaa pistokkaista kasvatetut verenpisarat,jotka ei vielä valitettavasti kuki.Ja piti olla amppeliverenpisaraa,mutta ei kyllä siltä näytä

löytöruusu kukkii

paimion ruusu kukkii,aivan mahtava tuoksu kukassa

kempeleen ruusu

Jokin heinälajike yllätti nätillä kukinnalla

Tulee Kuunliljalle sinne hieno pergola! Valoisa, ilmava ja riittävän iso!

Variksenmarja!Kiitos kehuistaJep, pergolalle oli tilausta sillä meidän terassi on niin onnettoman pieni, että sinne ei mahdu kunnon pöytää ja tuoleja. Nyt voidaan pihalla ruokailla vaikka sateen sattuessakin sillä päälle tulee kate.Olen kyllä tyytyväinen miehen aikaansaannoksiin. Vaikka alku oli takkuista,kun mies poti selkäänsä.