Kuunliljan pihamaalta-ei niin vakavaa puutarhanhoitoa

poimulehti kukkii

akileija

toisen värinen akileija

anopin pihalta kuvattu, uskomattoman kaunis kärhö,lajiketta en tiedä.

vielä anopin pihalta,hieno sinivaleunikko

Voi jehna millainen ihanuus tuo vaaleanpunainen kärhö on ja aivan täynnänsä kukkia kieli ulkoa

Tuo kärhö on tosiaan ihan herkku. Niin romanttisen näköinen.

Terassista tuli hyvin paikkaansa sopiva ja muutenkin pihasi näyttää viihtyisältä. Tuo kärhö on aivan ihastuttava ja ihanan värinen.

Voi mitä löytöjä, kun alkaa lukemaan päiväkirjoja tuolta loppupäästä.
Ihana Kärhö, ihania muutkin. Parasta ajan vietettä tämä. Kuunlilja on tietämättään antanut mulle aurinkoa tähän päivään.

Nyt vasta katsoin ihania kuvia pihastasi. Kaikki on niin siistiä ja herttaista ja herkkää. Kaunista. Ja sinulla on vielä minun suuresti tykkäämä koirulikin! Tosi söpöliini.

Kauniita kuvia, varsinkin tuo narsissit ja lemmikit- kuva oli oikein kevätherkku. Ja suloinen koira :).

Onko tuo kärhö muuten Nelly moser, oikaiskaa kärhöasiantuntijat, jos olen väärässä.

En ole asiantuntija mutta omassa Nellyssäni oli selvät raidat. Kaunis kärhö tuo on =)

Kaunista ja herkkää, Kuunlilja! Olen ottanut tavakseni piristää itseäni työpäivän lomassa tekemällä pieniä kävelyretkiä penttiläisten pihoilla. Mukavasti virkistää! Erityisesti ihailin pergolaasi, näytti tyylikkäältä oman pihani edellisen asukkaan kyhäämään paviljonkiin verrattuna. Samalla sain taas vinkin kasvihankinnasta: patjarikko näytti somalta… Täytyypä pitää mielessä seuraavaa taimikauppareissua ajatellessa!