Kuvakisa: Paras kesäkuva 2010, Suljettu

Nyt se alkaa, kaikille penttiläisille tarkoitettu leikkimielinen paras kesäkuva-kisailu. Tässä ketjussa ei siis keskustella vaan ainoastaan kisataan ja lopuksi äänestetään. Kommentteja varten avaan Vapaa sana -ajankohtaista -osioon ketjun "Kommentit / Paras kesäkuva 2010-kisailu" .

Kuvakisa: Paras kesäkuva 2010 / Säännöt:

1. Jokainen penttiläinen voi laittaa yhden itse ottamansa valokuvan teemana kesä + kasvi. Voi olla yksityiskohta tai yleiskuva kunhan joku kasvi pilkistää kuvasta läheltä tai kaukaa, luonnonhelmassa, penkissä tai ruukussa... Kuvassa voi olla myös ihmisiä tai eläimiä kunhan ne eivät ole pääosassa. Samaan viestiin kuvan kanssa voi halutessaan liittää kuvatekstin. Jos kuvan siirtää muutoin kuin pentin oman gallerian kautta täytyy kuva pienentää sopivaksi. Osallistua ei voi samalla kuvalla kuin viime vuonna.

2. Kisakuvien laittoaika 11.10.-31.10.

3. Voittajakuvan äänestysaika viikon ajan äänestyksen loputtua, eli 1. - 7.11.  - Äänestys äänestysajan alettua tässä kuvakisa-ketjussa kuvien jatkoksi viestillä johon kirjoitetaan parhaan kuvan lähettäneen nimimerkki. Yksi äänestysääni per penttiläinen. Itse kukin päättää, äänestääkö omasta mielestään kauneinta, liikuttavinta, suloisinta, tunnelmallisinta tmv..

4. Palkintona mainetta ja kunniaa

Tunnelmansa takia tää on mun valinta
Kesä2010

Keväällä.

rakastavaiset

Kesä kaikkialla

Tervetuloa istuskelemaan…pajumaailma

"Poika ja Muumipapan pää"

Kirjoitusvirheen korjaus sääntöihin

3. Voittajakuvan äänestysaika viikon ajan äänestyksen  kisakuvien laittamisen loputtua, eli 1. - 7.11.  - Äänestys äänestysajan alettua tässä kuvakisa-ketjussa kuvien jatkoksi viestillä johon kirjoitetaan parhaan kuvan lähettäneen nimimerkki. Yksi äänestysääni per penttiläinen. Itse kukin päättää, äänestääkö omasta mielestään kauneinta, liikuttavinta, suloisinta, tunnelmallisinta tmv..

Auringonkukka 2010

hansalandkuinunelma

Valhetta kenties?

loppukesätunnelmia

Pelkästään kisakuvat tähän ketjuun.  Kaikki muut viestit: "Kommentit / Paras kesäkuva 2010-kisailu" -ketjuun. Ei myöskään peukutuksia kuvaviesteihin tähän ketjuun!

Alkukesän hehkua.
Alkukesän hehkua

Lumpareikko

Ihanan herkkä Vaivero.