Kuvakisa: Paras kesäkuva 2010, Suljettu

Onnittelut voittajille ja kaikille muillekin jotka näin ilahduttivat synkässä syksyssä.

Kiitos järjestäjille ja laskijoille!

Luenko mää ny oikein. Että oonko mää niinko ton kolmikon ekana? Onks toi memuli niinko minä-memuli? Juu, kait se minä sitte vaan oon, ai että mun kuva oli noin kiva? Mun pittää ny vähä vettää henkee ja fundeerata. Iha ekaks en ossaa muuta sannoo ko kiitos kaikille äänestäjille ja äänten laskijoille ja ennenkaikkea kaikille ihanille kuvien lähettäjille!

Sinä aamuna, kun tuon kuvan otin siellä mökilläni, aamuvarhaisella, tuo luonto antoi minulle kovasti voimaa ja uskoa tulevaan.

"Yhden iloisen linnun laulu täyttää koko metsän." Joten näillä sanoilla, kiitos kaikille ja onnea muillekin voittajille!

Onnea kaikille kolmelle, ennenkaikke Memulille. Usko vaan että sä voitit, niin met laskettiin :slight_smile:

Onnea voittajille! Memulin kuvaa minäkin äänestin.

Pannaanko pystyyn paras syyskuva -kisa, opittais näkemään kauneutta luonnon “kuolemassakin”. (vähä tään sanoin kieli poskessa - ei tartte ottaa tosissaan)

mä olen avoin, vaikka olisi joka kuukausi kisa. Toki se vähentäis varmasti kuvien määrää, harva varmaan jaksaa joka kuukausi osallistua.

Onko ihan pakko olla kilpailu? On niin kovin vaikea valita mitään parasta, kun kuvat ovat niin eri tyyppisiä. Voisiko olla vain paras syyskuva -ketju ja siihen kommentteja.

Onnittelut voittajille. Katselin vielä koko kuvasarjan, kyllä kesä kaikkineen on ihana!

Joo, paras syyskuva kisa pystyyn

Onnea minunkin puolestani kaikille! Sama tilanne kuin Poppiuksella, oli niin paljon hyviä kuvia, etten pystynyt päättämään.

Onnittelut voittajille. Hyviä kuvia oli kaikki:)

Onnea voittajille! Paras syyskuva -kilpailua komppaan minäkin:)

Onnea voittajat ja kiitos kaikille, upeita kuvia oli.

Hehee, mulla ei taida olla muuta syyskuvaa kuin tuo sama, jonka oon jo tähän kesäkuvakilpailuun käyttänyt. Onko elokuu sitten syksyä vai kesää? :smiley: Vielä toki kerkeis jonku kuralammikon kuvaamaan:D

Onnea koko kolmen porukalle upeita kuvia kaikilla oli.

Onnea voittajille!!!

Huomaa kyllä äänten hajonnasta, että hienoja kuvia oli vaikka kuinka paljon. Oli kyllä todella vaikea äänestää, kun joka kuvassa oli oma erilainen tunnelmansa, joka teki katsojaan vaikutuksen ja nosti mieleen mielikuvia omista kesistä.

Onnea kuvakisan voittajille:)

Onnittelut täältäkin. Ihan kivaa pientä jännitystä tälläinen kuvakisa. Harmi kun ei saanut valita kuin yhden parhaan.Mut mikäs kilpailu se sitten olis ollut. 

Onnea kärkikolmikolle!
Ja kiitos kisan järjestäjille ja äänenlaskijoille!

Onnea kuvakisan voittajille!

Onnittelut voittajalle!  Ja kiitos kaikista äänistä ja mukavista kommenteista!