Kuvia kasvihuoneista

Ajattelin aloittaa tällaisen ketjun.Minä ainakin tykkään katsella kivoja kuvia kasvareista!

Etkä ole ainut...hymy

toinen kasvarini, kierrätysmateriaaleista tehty, paitsi katto.

Vau, se on hieno. Onko se isokin, kun ei tuosta kuvasta oikein pysty päättelemään kieli ulkoa

lisää kuvia

Tuo sivukasvari on siis seinän vieressä ja leveyttä pari metriä ja pituutta olisko noin 7 metriä.

tässä sivukasvarin toinen pääty.

sivukasvarista..

mikäs se sieltä pilkistää

kasvarin sisältä

Ihanaa katsella kuvia kasvareista!!! Itse vasta haaveilen saavani jossain tulevaisuudessa sellasen pihalle.

Tälläistä elämää vietetään kasvihuoneessa nyt. Ihmeesti tuonne pieneen, alle 7 neliön kasvariinkin vain saa mahtumaan kasveja. Mutta kyllä minä huolisin koska vain toisen, samanmoisen...saisi vielä enemmän kasvatella. Nyt kun on tuo termostaattipuhallin voi kasvit laittaa sinne melko pienillä huolilla. (Lämmitin on se H.Moilasen näköinen vihreä rekkule tuolla lattialla).

Etualalla ovat brugmansiani, ja jos erotatte kuvasta niin runkoruusu kukkii hapatuksissaan. En tiedä millä sen intoa hillitsisi. Vanhat äitienpäiväruusunikin ovat nupulla (ovat piilossa yläpuolen kuvassa).

Pätevän näköiset systeemit sulla, Temsku. hymy
Tuon betonipaljuidean päätin jo varastaakin...onko sulla siis kaikissa niissä multaa, vaikka ruukkujakin niitten päällä näkyy olevan?

Niin...ja ihan pakko kysyä, että kenenkäs nokka se tuossa oikeassa yläkulmassa oikein sojottaa suoraan maata kohti...ankkako?? kieli ulkoa *onkos katto vielä ehjä??*

Paljuissa on multaa ja mullan päällä on nämä talvetetut ja esikasvatetut arat kesäkasvit. Tulossa on hankala ajanjakso kun on vielä hallanvaaraa ja kasvihuoneeseen tekisi mieli pian laittaa tomaatit, paprikat, chilit ja kurkut kasvamaan. Viime vuonna ratkaisin ongelman laittamalla kukkapurkkeja huvimajaan, jossa on ikkunaa seinät täynä. Siellä se kastelu ja muu sotkeminen on vain hermoillekäyvää.

Kohti taivasta lentää linnunpelätin, muovinen hirmuinen haukka. Näin kyllä viime kesänä miten räksät istuskelivat haukanpitoraudassa, joten teho on epäselvää

H. Moilaselle vain terveisiä naurua

Onko Temsku kasvihuoneesi kuvia nyt mainoksissa puutarhalehdissä?

Tänään otin Vaasan messuilta 2007 kasvihuone-esitteen ja siellä oli kuva, pienenä ja isona naurua

"Siistiä" on teillä kasvihuoneissa ja ulkopuolellakin! Tyrkkään tähän omastani myös kuvia,viime kesä oli ensimmäinen tämän kanssa. Täynnä se on myös tänäkin vuonna:)

Kuutamolle kiitos. Sain lamppu kuvastasi. Mietin eilen miten saisin pari paljua lisää kasvariin. Nyt tajusin ettei niiden tartte kiertää seinustuja vaan voin latoa toiseen laitaan vaikka 5 kun nyt mahtuu 3.Kiitos.

Ollos hyvä vaan Torvikukka! Minulla oli kyllä viime kesänä liian monta tomaattia yhdessä paljussa,nyt laitoin kaksi taimea vaan,/per palju. Riippuu tietysti mitä lajia tomaatit ovat? Olen ollut tyytyväinen noihin paljuihin,pitävät kosteuden ja ravinteet hyvinkin pitkän aikaa kohdallaan:)