Ipad-kokeilua…pystykuvat menee kyljelleen:
Olis pitänyt lukea Miikoksen ohje kuinka pienennetään.Varmasti iso kuva,ei hyvä.
Vaakakuvat pysyy vaakana
Testi,…hyvin onnistui
Klikkaamalla kuvaa ei tapahdu yhtikäs mitään, mutta jos vetää hiirellä sivusta saa sen siniseksi ja voi poistaa.
Riippuu varmaan selaimesta, pystyyykö kuvaa pienentämään.
Kokeilin Chromella, ja pienentäminen ei onnistunut. Firefoxilla pystyy pienentämään nurkasta vetämällä.
Läppäriltä muokkaamatta. Otettu Lumia 930 luurilla ja kuvakoko 1,35Mt
Pienennetty kokoon 828,9 kt. Pystyssä pysyy. Ja pystyy säätämään kokoa nurkista vetämällä. Sit, kun muistais aina etukäteen muuttaa kuvat sopivan kokoisiksi niin ei kai tässä mitää probleemaa olis…
Nyt on kai tullut selväksi, että isot (ilmeisesti yli yhden Mt) kuvat kellahtavat kyljelleen. Mielestäni ylläpidon olisi nyt syytä ratkaista, miten isotkin kuvat saadaan pysymään pystyssä, ilman että kuvan lisääjän täytyy ryhtyä niitä pienentämään.
Samsung galaxy J5 ja kylelleen kippaa, eikä mitään hajua miten vois pienentää tai mitään.
Joo tulihan ne lopulta, Sutarvelta
Kännykällä otettu kuva, n.182kt ja hyvin tuli oikein päin kerralla. Mahtavaa!
3,83MB Sony Steady Shot DSC-W330, suoraan kameran kuva
pienennetty 0,98MB
Ei näytä johtuvan kuvakoosta… 207 kt Kuva suoraan kamerasta.
Muoks. siis suoraan kamerasta tallennettu koneelle, sieltä suoraan penttiin. Ei mitään muokkauksia. Koneella näkyy oikein päin.
Entä jos talletat sen ensin koneelle ja lisäät sieltä?
Nököjään tarvittaisiin ainakin se kuvankääntömahdollisuus niin kuin oli vanhassa pentissä.
Moikka kaikille puutarhureille ja puutarha harrastajille! Itse vasta liityin tänne ja nyt
kokeilen tätä keskustelupalstaa. Olen siis puutarha alan opiskelija ja valmistun keväällä
2018. Olen todella kiinnostunut puutarha alasta ja mulla on omakin puutarha kotona.
Nyt halusin vähän testata tätä puutarha.netin keskustelupalstaa.
Mikä on suurin megamäärä kuville, että ne latautuvat penttiin. Uudella Sonyn halppisluurilla ei kuvat siirry tänne.
Kiitos Jatuuli.