Kuvien testausta

Toinen nuori, lähinnä huonekasvien keräilystä kiinkostunut täälä.
En nyt tiiä teenkö minä jotain tyhmänä väärin, kun oon aina välillä koittanut aloittaa uutta keskustelua(yhtä pensasta haluaisin kysyä tietääkö joku lajia nimetä) vai onko puhelimesta vai selaimesta vai vaan sivusta kiinni, mutta aina kun foorumin oon valinnut niin avaa vain sivun joka sanoo että vaatii kirjautumista vaikka olen jo sisällä ja sivun yläreunassa vielä näkyy nimimerkki ja nimikin… Huokaus

test

Testikuvasi ei näy iPadin Safarissa, OSX Safarissa, eikä muuten edes Firefoxissa ver. 55.0.3 tai juuri päivittyneenä 56.0:ksi. Toisaalta ymmärrän, jos kuvista näkyisin ensin pienempi ja huonolaatuisempi versio, jonka voisi halutessaan avata parempilaatuisena napauttamalla kuvan päältä. Vai, onko tarkoituksena, että käyttäjän kuva skaalataan automaattisesti tietyn kokoiseksi.

Myös marginaalipuhelimen Edge-selain hylkii testikuvaa. Windows 10 Mobile ver. 40.15252.0.0

Tämän keskustelusäikeen vanhemmat kuvat puolestaan näkyvät OSX:ssä, Windows-luurissa ja kai iPadissä.

Testikuva

Ipad/Safari/IOS, näkyy tai ei.
Varokaa tuota vahtia

Testing, testing

Kuva pienenee viiveellä

Testi…

Onnistuu nyt pädilläki :slight_smile:

Testaus kuva

Kokeilen pystykuvaa.

Makuulleen meni niin kuin ennenkin.

Piti oikein ottaa vaakakuva testimielessä. Minä lisään kuvat suoraan kännyltä, enkä ole huomannut niiden sen kummemmin kääntyilleen.

Vaakakuvien kanssa ei ole koskaan ollut mitään ongelmia, mutta pystykuvat menevät näköjään edelleen makuulleen, ellei niitä jotenkin käsittele ennen lähetystä.

Se ei ole uutta, ainankaan Appleis/ Safari. :smile::smile::smile:
Onneks ennen siirtoa, muokkaa kuvaa, ni se tulee ns pystyyn :+1:

Tulipa vaan mieleeni tuosta kuvien päätymisestä toisilla vaakaan, olisiko syynä kuvakoko. Sivusto saattaisi kääntää kuvan vaakaan, jos korkeuspikselimäärä ylittää tietyn määritellyn rajan? Sivuston ylläpitäjä varmasti osaisi kertoa, jos tällainen raja on määritelty jonnekin…

Rupesin testaamaan ja nyt tuli mun kuva :w00t: Ketulla on pääse tänne ollenkaan Cromella pääsin. Ja kuvankin pienentäminen onnistu !!! Kyllä täällä nyt tapahtuu :

Jahans kyjelleen menee ipadilla…

Sinulla on liian korkea kuva. 

Tässä liian korkean kuvan tapauksessa olisi tarpeellista kuulla ylläpidolta, mikä on asetettu kuvan korkeussuunnan maksimipikselimääräksi, jotta osaisi tietsikalla valmiiksi sorvata kuvan oikeankokoiseksi. Epäkaupallisella klorofyllillä korkeussuunnan maksimi on muistaakseni asetettu 801 pikselin kokoon.

Tätä kuvan kallelleen kepsahtamista esiintyi jo edellisen foorumisoftan aikana, mutten tajunnut epäillä kuvakokoa, sillä siitä ei ollut ylläpidon puolelta minkäänlaista mainintaa. Ei ole vieläkään.

Minä kyllä editoin kuvia ja siltikin tämä sivu pistää minun kuvat liian isoksi. Alkuperäiset kuvat on todella suuret ja laitan ne 100%
Kokoa pitää editoida.