Testausta iPadilla. Kuvattu iPhonella. Muokkasin/pienensin kuvaa applen omalla Kuvat ohjelmalla. En muista missä suunnassa oli alunperin. En nyt näe esikatseluna onko mitenpäin. Esikatselua ei ole minulla tällä hetkellä… ?..
Ok. Kuva tuli ”oikein”.
Joo, pystykuva ei pysy mallillaan.
Pystykuva käsittelemättömänä…
…ja aivan hitusen verran käsiteltynä:
Johan pysyy pystyssä :ermm:
No hyvä, että osaatte editoida kokoa. Riittää kunhan se koko näyttää 100% sillä kuva voi olla esim. 200%
Hei Ylläpito!
Nyt oikeesti eikö tähän penttiin voisi laittaa yhtä pientä ominaisuutta, eli esikatselun kohdalle nappula, käännä kuva.
Ei tarvitsisi muokata kaiken maailman ohjelmilla kuvia, kun kieputtaisi kuvan vaan oikein päin jos se kiepahtaa latautuessaan kyljelleen. Ohjelman on kait tarkoitus palvella käyttäjiä eikä käyttäjien taipua mutkalle ohjelman takia.
Mä laitan kuvat puhelimella, enkä kyllä rupea muokkaamaan. Jos ei saada toimimaan, niin olen sitten laittamatta pystykuvia.
Onhan se outoa, kun pystykuvat kaatuvat täällä. Muilla sivustoilla ei ole ollut pystykuvien kanssa mitään ongelmaa.
Kuvaongelma on ylläpivon tiiossa. Tämmönen vastaus tuli Timolta:
Niitä kuvaongelmia ei ole unohdettu, mutta ne pääpiirteittäin on siirretty seuraavaan pienempään päivitykseen.
Eili meijän on nyt vaan ooteltava kärsivällisesti
testaus 2
Testausta onnistuuko minulla kuvien lähetys iPadilla.
Pystykuva tulee kyljelleen käsittelemättömänä.
Makuulleen kuvat menevät, jos ei niitä edes vähän käsittele ensin.
Windows kymppi ja Chrome.
ei ole “käsitelty” millään tavoin mutta pystyssä tuo näkyy olevan…
(windows7 kannettavalla ja firefox 56.0.1)
Ja nurin menee Firefoxillakin.
Lainausmerkit toimivat? " " jep , Maininnat vain
kuvan kääntö tuplaklikkaamalla kuvaa
Mites luurilla tuo tuplaklikkaus sujuu? Kääntää kyljelleen kerran ja siihen jää.