EI, nuo miun punaset, siis Black Outit on ihan ite hommaamia, mutta nuo keltaset oli niitä siun ainoita “punasia”, siks en oo palauttanu.
Leikki leikkinä raya 😆. Et kait tosissas ottanut tuota minun ekaa viestiä. Onko tuo minun punainen edes samanlaista liljaa?
No Höpsistä !
Punasista puheenollen, empä muuten erottais esm. Red Planetia ja Black Outia jos en tietäis missä kohtaa ovat ja että Blac O kukkii näköjään myöhemmin, Mapira on myös melko lailla samaa , tummempi ehkä. Eipä miulla muita punasia ookkaan.
Täällä kukkii vasta tuo keltainen, lollipop ja tuo punainen aloittelee. En kyllä muista minkäniminen tuo minun punainen on. Pitäisi tarkistaa nimi.
Minulla kukki ainoastaan Navona kärsimysten kanssa..
Landini ja Patricia´s Pride jäi lähinnä haaveeksi
Näky ei imartele heti ulko-oven edessä.
Kaikenmoisia on näkynyt mutta tämä on jotenkin outo. Näitä on useampi joten syy ei voi olla huonossa kesässä tai huonossa hoidossa. Tunnistaako kukaan? En löydä paketin etikettiä mistään. Hoyabellakin varmaan ilahtuisi jos nimi löytyisi.
Voisko olla Elodie?
Kiitos Jade, sehän se. Ostaessa ajattelin että on helppo muistaa tuollainen elontie.
Arena
Punasta pitäs olla enemmän
Mulla kukkii tällaset nyt.
Bell Song
Toi haisee ihan monttubileille
Reippaan näköinen tuo myskimalvan lilja, kuka hän on?
Minä kaivoin pois maasta nuo liljat joista on kuva tuolla jokunen sivu taaksepäin. Juuressa ei ollut mitään, ihan tyhjää. Muutama varren alaosaan kehittynyt uusi silmu löytyi, mutta itse sipuli oli tipotiessään.
Kuka rietas senki vei?
Kun siirtelin pari viikkoa sitten liljojen sipuleita, toisten sipulit oli menneet lapionmitan syvyyteen vaikka yleensä ne löytyy jostain kymmenetä - viidestätoista sentistä. Luulin että sipulit oli joku vienyt mutta kaivoin kumminkin lisää ja sieltä löytyi. Mikä kumma ne työntää niin syvälle?!
Täällä mennä jytistää sellaisia linja-auton kokoisia myyriä. Vesisankolla ja killerillä niitä on pyydetty. Kärppä saisi kyllä palata pihaan. Minäpä kaivan kans hieman syvemmälle. Kummallista on, että liljat olivat jo nupulla kun rupsahtivat. Samaa liljaa kasvaa muutama siellä-täällä ympäri pihaa ja ne on ihan kunnossa.
Kaikkien liljojen kans on ollu niin kummallinen outo kesä että empä muista ennen nähneeni, suurin osa ruskettu jo het kättelyssä ja loput pitkin kesää, eikä kaikki ees yrittänykkään kukkia. Miullakin niitä on erilaisia ympäri tonttia ja joka puolella sama juttu, ettei voi oikeen maanlaadun tms. syyksikään panna.
Puulilja nimi?
Henrynlilja
African Queen
Tosi outo kesä, liljakukotkin oli poissa. Yhtään en nähnyt.
Love Story