Lilja / Yleistä, Lilium

Mä voin kans yhtyä tuohon Jöötin ja rayan kuoroon. Liljat on yhtä rumat ja tietenkin heti sisään tulon edustalla… :confused:

Täytyy johtua ilmoista, mullakin yhdessä paikassa kuivuu ja ruskistuu kukat! Eivät edes aukea.

Ceres

kuva

kuvaOon yhä nirvanassa näistä taivaallisista pinkeistä

Edellisen postaukseni nupulla ollut lilja kukkii!  Onkohan joku väri lilja? En mainaan muista mitä oon ostanut :)

Ja kyllä taitaa olla liljat vienyt miut ihan mennessään sillä olen tuhlannut nyt lilja tilaukseen melkein satasen :)

kuva

Tämänkin nimi hävis...

kuva

Nimestä viis, mutta ompahan upee väri.

No kiitti, miustakii on huima väri. Ehkä pikkasen tummempi luonnossa.

Vaan tuonkin joudun siirtämään ku on penkin etureunassa jostain kumman syystä :smiley:

Niiii, sitä on todellakin muuallakin sitä väärää sijoittelua, mie oon oikeen mestari siinä lajissa.

Garden Affair

kuva

Ihan mieletön puulilja Montego Bay - Anita, kuinka voin kylliksi kiittää?!?!?! kuva

kuva

Äitivainaan muinoin istuttama lilja lapsuudenkodin pihassa, voisiko joku sanoa mitä lajia tämä lilja edustaa??

Muutama lilja jopa kukkii tänä kesänä.

Patricia´s Pride

kuva

Muutama kukka ehtii kukkiakin, vaikka kärsimyksen jälkiä onkin.

Black Beauty

kuva

Joku Lidlistä ostettu, piti kyllä olla kerrottu (ei vissiin yksikään Lidlistä ostettu ole ollut sitä mitä piti)

kuva

kuva

Merkillinen juttu tämä ilmiö. Keskellä pihaa aurinkoisessa paikassa liljat on tämän näköisiä. Korkeampien kasvien suojassa ei mitään hätää, ihan terveitä. Naapurissa kokonainen iso penkki liljoja näyttää tälle. Ovat myös oikein hyvässä aurinkoisessa paikassa ja joka kesä kukkineet mahtavasti.

kuva

Tänä vuonna Lady Alice teki oikean näkösiä kukkia. Tai viime vuonna tais kukkia toinen sipuli. Eli osa Henryi'tä ja osa Aliceja.

kuva

"Teemaan ainoat punaiset"

kuva

Black Out

“Teemaan ainoat punaiset” selityksenä senverran että muuan vuosi sitten sain Teemaalta muun paljouden lisäksi liljan sipuleita ja saatekirjeenä oli että, jos ne on ne hänen ainoat punaiset, palauta heti !

Hih, en oo palauttanu.

Raya, p.r.a.a, nekö kuiteskin tuli Sinulle noiden keltaisten lisäksi sad.

Mökkivierailulla pääsin ihailemaan puuliljoja. Itselleni uusi tuttavuus nämä komeat liljat.

kuva

kuvaraya, onneksi minulle jäi edes yksi, vaikka ei kuki vielä noin upeasti kuin Sinulla. Lehdet vain on mennyt taas ruskeaksi useammastakin liljasta.