Taidan pyörtyä… Miksei meilloo kaivuria???
Polkujakin on taas tehty:
Meidän pihalla kaivureita on liikaakin, minulle riittäisi se pienempikin versio kaivurista. Varo vain Intopii että ei käy näin, kun kaivuria toivot:
Sunnuntainakin kävi kaivuri ja teki tämän, kun nurmikko ei enää kestänyt rekkarallia. Tämä on kivasti keskellä pihaa, olen antanut sille nimenkin High way to hell.
Nyt äkkiä jotakin nätimpää kehiin:
Isorikko kavereineen:
Vuorikaunokki aloittaa kukintaa
Okeiokei, miksei meilloo muovikaivuria... löytyy vaan kuormuria ja betoniautoa. Hienot on kaivurinkanttaukset. Tuo reunus kannattaa jo säilyttää!
Liljus, varmaan joku on tällä palstalla jo kysynytkin, mutta kysynpä vielä kuitenkin: mistä olet tuota liuskekiveä hommannut?
Sailasi,jonkin verran kiviä löytyi tuolta pellonpohjalta mutta loput olen ostanut. Täällä oli toissa syksynä Lounais-Lapissa ilmoitus liuskekiven myynnistä. Joku mies toi sitä Norjasta ja toinen mies sitten myi eteenpäin, toi kerralla kuorma-auton lavallisen kiviä.Olen yrittänyt muistella kuka se oli, koska minullakin kohta taas on liuskekivet loppu, mutta enpä enää muista.
Kivi näyttää Altan kivelle ja jos sitä, niin rautakaupat myy suht hurjalla neliöhinnalla sitä.
Kivi on kyllä hintansa väärti.
Meillä ostettiin myös jonkun “ukon” kautta, mutta eipä tainnut paljon halvempaa olla
Olen ehdottamasti sitä mieltä, että Liljuksen pihalla on komein kasvihuone johon olen törmännyt! Todella vaikuttava!
Sokerina pohjalla vielä kaksi puutarhuroinnille pelastettua lastakin!
Jatketaanpa Jenna-neidin krasseilla. Tyttäreni 4-vuotta istutti toissa keväänä krasseja viiniköynnösaltaaseen, siemenet on jääneet syksyllä multaan ja ovat menneet talven yli ja nyt taas kasvussa:
Mutta näitähän pitää kurkistaa myös lasin takaa:
Jenna on näistä oikein ylpeä ja Jani taitaa olla kateellinen, kun yrittää omia niitä itselleen.
Tarkkasilmäinen varmaan huomasi jo nämä:
Saapa nähdä ehtivätkö kypsyä Lapin kesässä.
Oi, ompas sulla kaunista! Ihania polkuja ja aivan mahtava kasvi/lasihuone. Laittele vaan lisää kuvia, näitä on ihana katsoa.
Jatketaanpa taas, hempeää aika isokukkaista akileijaa, tarkemmasta nimestä ei tietoa:
Kuvittelen, että tämä on hehkuvaa rakkautta:
ja lähempää: