Lisätilaa taimille

Olihan hyviä virityksiä. Mistähän sitä lisätilaa saisi? Katsoin tämän ketjun alusta alkaen ja tajusin omalta kohdalta että on pidettävä ne siemenpussit suljettuina vielä tovi ! Onneksi olen laittanut vasta pelargoni pistokkaat yhteen ja muutamia chili kokeiluja toiseen minikasvariin. Pelargonit hyllyn päälle ja chilit patterille no-jaa . voi että tekisi mieli.... mutta malttia!

Juu, tämän lukeminen hiukan hillitsee, vaikka tuollainen hyllyhomma olisi kyllä kätevä. Kohta on taas kaikki mahdolliset tasot täynnä purnukoita. Paljon kun laittaa siemeniä, aina jotkin yksilöt selviävät kissojen käsittelystä penkkiinkin asti. =D Aika hyvin saavat taimet kyllä olla rauhassa. Ainoastaan ruuohomaiset esim. maissi, kiinnostavat enemmän.

Meille on tulossa remontti, ja koitan vaikuttaa siihen lamhd. paljon, ja saada ikkunpoille paljon hyllyjä kylvöjä ja muitakin kasveja varten.

Kyllä minun mies oli tänään niin ihana että pakkasta uhmaten, kohmeisin sormin ruuvasi ja naulasi minun suunnitteleman hyllykön kasaan. Ajattelin että siihen vois tehdä muovihupunkin, sais minikasvarin. Täytyy vaan ensin käsitellä tuo puu muuten käy vanhanaikaisesti.

Ompas sinulla kiva mies :slight_smile: toi on hyvän näköinen hylly

Pottuvarvas (kato, nyt en sanonun -varas:D), kyllä näyttää käytevältä:) Sinne vaan nyt taimet:D

Kyllä nyt kelpaa :wink: Loisteputket jos sattuu vielä löytymään niin kaikki olis täydellistä.

Taimia täytyy ruveta kouliin niin kohtahan se on jo täys.

Lisätila muuttui minikasvariksi. Pelittää aika hyvin. Teline on kuumalla eteläikkunalla mutta raksamuovi on tuollaista "himmeää" joten suora auringonpaiste ei kasveja vahingoita mutta lämpötila pysyy tasaisena sisällä.

Minä olen ratkaissut ongelman osittain niin, että hain varastosta uima-altaasta (sellainen metrin syvyinen ja kuminen) jääneet tikkaat, sahasin jokaiselle askelmalle oikean pituiset pätkät raakalautaa, ja laitoin pöydän päälle. Hyvin toimii!

Meitin keittön seinät on kukkahyllyjä täynnä ja jatkuu olkkariinkin pikkuisen vaan

Näppärän näköinen hyllykkö! Viihtyvätkö hyvin talvellakin seinustalla vai onko siulla lisävaloa?

joo talvella katossa on kohdevalaistus.huomasitko et myös amppelissa roikkuu toinenkin amppeli pitäis saada vain lisää noita amppeli ruukkuja niin sais kaksi riviä roikkumaan

Onpa Raililla hyvä ratkaisu!

Tosi näppärä toi seinähyllykkö. Tuollaista, pienemmässä muodossa alan harkita tuohon olohuoneen seinustalle:-) Amppeli-idea on kans hauska. Mä olen pari päivää odotellut, ku isäntä lupas ruuvailla mulle amppelikoukkuja noille kukkasille ja kyntteliköille tuonne pitkin kattoja:-D Jospa tänään ehtis, ku lomakin alko!

Ruuvaa itse, niin saat mieleiseesi kohtaan.

Juu, voisin kai, mut kyllä mä nyt odotan valmista, ku hän lupas ne laittaa;-D