Tämä harjaneilikka on mun mielestä ihana!
Tää nyt on väärinpäin,mutta laitanpa silti.Astolat ritarinkannus.
Upea viidakko kasvarissa! Olispa mullakin…
Tuo harjaneilikka ON ihana!
Mukavat jutut, hyvät kuvat:)
Ihana ritarinkannus, just mun värinen! Päätin kyllä yrittää laittaa syksyllä ja ensi keväänä värikkäitä kukkia, koska vaaleanpunainen on vallannut puutarhani, mutta täällä minä taas ihailen vaaleanpunaista… on se ihana.
ja minä mukamas tykkään vaan valkoisista ja violeteista kukista:) Kumma juttu kun kuitenkin löytyy kaikkia värejä,ja tykkään kaikista ihan hurjasti,myös yökkisyökkis keltaisesta.
Tarkoitus oli tehdä hillityn värisiä kukkapenkkejä,vaan sinertäviä,mutta nyt on pinkkiä ja oranssia joka lähtöön=)
Pärisevä kukkaispoika
ilopilleri
Pena on tähtisilmä ja pärisevä "puutarhuri"mies Iloista päivää teille!
Kukkia Kesäheinälle Hauskaa päivää sullekkin kummitäti! Me lähetään äitin kans kohta poimiin vattuja,ne on herrrrrkkuja!
Oi oi... Kaunis Kiitos Pena, olet kultapoika. Nam vattuja, laitin niitä aamulla leipomani mustikkapiirakan joukkoon ...siis vattuja.
Nyt menen punaherukoita noukkimaan kanssa.
Me ollaan äitin kanssa poimittu jo monta kertaa mustikoitakin,ja vattuja.Mansikoita ei olla kun äiti sanoi ettei mulle saa antaa niitä näin pienenä.Puolukoita mennään kerään,kunhan ne on kypsiä.Eilen kerättiin kanttarelleja,ja minä nauroin niille kun ne oli hassun näköisiä:)Me poimitaan huomenna mustaherukat,punaisia meillä ei ole vielä pihassa kun 1 pieni puska.
Leivoitpa herkullisen piirakan,minäkin tykkäisin maistaa sitä vähän muussattuna,namnam.
Ruusu Chocolate tryffle(?) tuoksuu aivan ihanalle,terälehdet on kivan kiemuraisia:)
ruusumalva
päivänsinen kukka oli aika vekkulin näköinen
Daalia snowball on ihana,pieniä n.5cm halkaisijan olevia kukkia on paljon
nämä daaliat on niin makoisan värisiä luonnossa,kuva ei tosiaan tee oikeutta.On ihanan vaaleanpuna-keltaisia,kuin namusia.
tämä marianne-namin värinen aloittelee vasta kukintaa
joriini auringonpaisteessa
Ja sitten keltainen daalia
Huono kuva kauniista kärhöstä.Olikos tämä Piilu?
ja toinen kärhö,jonka nimeä en ikinä muista...joku nike se oli...
Tämä oli yksi onnistuneimmista kylvöksistä tältä keväänä,amppelipetunia.
Tämä daalia on myös kevään kylvöistä.
Elämäni ensimmäinen amazoninliljan kukka aukesi,jee.5 nuppua jäljellä:)