Lissu85:n elämää (III)

Tämä valkoinen lilja on mun suosikki,tykkään noista pilkuista.

Myös nämä isot liljat on tosi kauniitasydän

Upea lilja, kertoisitko sen nimen.

Molemmat liljat on ihania ja juukelin iso tuo toinen! Tuoksuuko?

Kauniita ovat Lissun kukkaset ! Marianne-daalia suorastaan nam… Ja nuo liljat, huokausten kera katselen. Pentille iloiset terveiset Penttiinalta, tuo kuva missä Pena on lattialla, vastustamaton ilme “maailma on minun !”, ihana aurinkoinen vesseli.

Ihanan energisen elämän makuinen sun kuvagalleriasi!

Marlene,juu kyllä tuoksuu tuo iso lilja.

Koitan -riresa-löytää sen nimen jostain,kun kerkiän pihalle sateen loputtua:)

Pentiltä terkkuja rakkaalle Penttiinalle,kuvia kehiin emännästä:)

Kiitokset Mustatulppaani,kukkien värit antaa energiaa:)

sitten punainen lilja

ja oranssi tiikeri

vaaleanpuna-valkoisia liljuskoja,kun kukat on tuoreet reunat ovat selkeästi tumman vaaleanpunaiset(hih,hyvin sanottu)ja keskeltä valkoiset.vanhemmiten väri tasoittuu kokonaan vaaleenpunaiseksi.

Nämä keltaiset on aika jänniä,on kerrotut kukat

tummanpunainen.kuvassa väri on liian vaalea ja oranssi todelliseen verrattuna...

Sulkaneilikkaa

Tuoksuherne blue ripple

Johnson`s blue

Jee,sain altaaseen pienen pumpun,ja nyt liriseenaurua

Mun tämän kevään esikkokylvökset on jo näin isoja,tässä ne on ns.valepenkissä.Kohta siirrän ainakin osan oikeille kasvupaikoilleen.En tiedä mitä lajeja on,mutta tykkään kovasti jo nyt!Noi karvaiset on ihania:)Kiitos Tette siemenistä!kukkais pyöritystä

Harvi köllii ruohikossasydän

Pärisytelläänkö Pena yhdessä ? Äidit saavat sitten huokailla, että voi kun me ollaan taitavia !

Laitetaanpa tännekkin taas välillä kuva Penasta.hymy

Ihanoita kukkia ja kuvia niistä ja suloinen Pena sinulla siellä, paras kukka kaikista:)

Kiitos Inki:) Pena on kyllä sellainen kukkanen.Pirteä kuin auringonkukka,tuoksuva kuin ruusunnuppu,suloinen kuin lemmikki,komea kuin ritarinkannus ja takertuva kuin takiainen:)

Siis íhan normaali reipas pieni mies!

Ai kun suloiset kuvat Penttiinasta ja Penasta ja isoiksi ovat molemmat kasvaneet.

Hmm...tässä tuumailen,että koskahan kosaisen tuota Penttiinaa,se on niin kaunis tyttö,ja päriseekin niin hienoja kuolakuplia...sydänsilmän isku