Kiitos merkurius : ) tykkään itsekin noista vanhoista valkoisista narsisseista. Lajiketta mulla ei ole tiedossa, taitavat olla kyllä talon alkuperäiskasveja ja niitä on tuolla omppupuun alla enemmänkin. Noita valkoisia narsisseja taitaa olla kahdella vähän erilaisella torvella, tai sitten ne kasvattavat vaan vähän erilaisia torvia…
Oiskohan tuo sun tyräkki tarha-sellainen, minä ainakin puhuttelisin sillä nimellä : )
p.s. Kauniita kuvia, näitä on ilo katsella!
Kiitos Marlene ja kiva kun kävit katsomassa : ) muistelinkin sen kasvin olevan joku tyräkki. Ennen en tykännyt siitä ollenkaan, mutta näyttää kasvavan vaatimattomissa koloissa oikeastaan aika kiva näköiseksi… ja nykyään sitä alkaa tykkäämään niistä kasveista jotka saa edes jotenkuten helposti kasvamaan…
vanha kuva soihtunauhuksista, tämä on niin hyvä perenna! luonnossa hiukan oranssimpi…
Muistakaa ottaa rennosti ja nauttia kesästä! : )
Oi oi miten ihanan kauniita kuvia, kukkia, taloja, ruutu ikkunoita, vanhoja puita, linnunpönttöjä ja kaikkea ihanaa kesän makuista ihaillen katsoin sivu sivulta. Hyvää kesän alkua Maizulle!
Kiitos kaunis kesäheinälle vierailusta! : ) nuo vanhat rakennukset ovat meidän sisarusten yhteiseltä kesäpaikalta siellä on ihan oma tunnelmansa… Pihapiiri on esim. museoviraston suojeluksessa. Muuten laittelen tätä rintamamiestalon pihaa tässä melkein kaupungissa, tykkään kaikesta kauniista ja vanhat jutut ovat sydäntä lähellä… Ihanaa kesää myös kesäheinälle!
Kauniita kuvia, oikea suomalaiskansallinen kesäidylli tuo sinun kesäpaikkasi. Viehättävän perinteiseltä näyttää myös rintamamiestalon pihapiiri.
Kiitos Fiorella visiitistä! : ) niin, tässä talon tontilla oli suuria, osa valtavia koivuja yli 20 kpl, niitä on vieläkin lähinnä toisella puolella n. 15 kpl. Olen kyllä noista 50-luvun perinteisitä koivuista luopumassa vähitellen, jo ihan turvallisuusyistäkin. Osassa koivuista on lahoa ja kun on paljon koivuja ei voi maahan oikein istuttaa mitään muuta…
Maurinmalvaan tykästyin…
Portulakasta tykkään myös…
Piharakennus
Ville de lyon
Aivan ihanan kesäisiä sinun kuvasi. Oi, ne esikot ja omenapuut. Kirjosieppojen kotikin on aivan omaa luokkaansa. Kesäpaikkasi kukkaniitty, aitat ja järvenranta tuo mieleeni kauniin lämpimän kesäaamun, jolloin täytyy lähteä vaeltelemaan niitylle ja kastautumaan aamutyyneen järveen.