Kiitos teille, todella lämmittävää ja kannustavaa kuulla mukavia kommentteja Fiorella, Kaisaliisa, Fiia ja Maksaruoho 
Kaikenlaiset ehdotukset ja ideat ja rakentava kritiikki otetaan ilolla vastaan. Huomaan että joskus sitä tulee sokeaksi omalle puutarhalle ja suunnitelmat jumiutuu mutta kun joku ulkopuolinen vinkkaa ees jotain pientä niin siitä lähtee taas rullaamaan.
muoks. Fiia, kerrohan nyt se Coelhon mietelmä, kiinnostaa 
Haa, se oli sulta lähtöisin tuo minunkin innostus noihin punatiiliin, nyt vasta sen tajusin kun katselin uudestaan tätä “päiväkirjaa”. Tiilet vaan näyttää hyvältä vihreitä kasveja vasten.
No näin ne jutut kiertää NooraNokkonen
Tiilireunus ON hyvän näkönen!
Mä oon nuo mun tiilet saanu hra Miehen työmaalta -myös ihan ilmatteeks. Ikävä kyllä ne ei ikuisia taida olla näissä suomen oloissa, pakkaset käy lopulta turmioks kun tiili on niin huokosta. Mutta, kestää minkä kestää ja sitte jotain uutta!
Tämän risuaidan väsäsin pari päivää sitte. ( kamala ko tuo pallotuija on ruskia
)

Tuoksuinkivääri päätti sittenkin pistää nokkansa ulos mullasta!

Palavarakkaus huitelee jo lähempänä 160 cm 

Tästä hassun mallisesta vaahterasta tykkään kovasti
Ei välity niin hyvin kuvan kautta näköjään mutta luonnossa se on jotenki japanilaistyylinen, en tiiä miks.

Tämmösistä puunpalasistakin tykkään, nami nam!

Etupihan penkkiä, ei oo vielä kasveilla ahdasta
Viime kesäinen ostos purppuralännenheisiangervo "diabolo" on superihana
Voi kun kiva päästä (virtuaalisesti) vierailulle luoksesi. Sinulla on kaikkea jännää yksityiskohtaa risuaitaa ja hevosenkenkää yms. mielenkiintoista.
Tykkään kovin Marlenen maailmasta
, kauniista maailmasta.
Voi kiitos Kesäheinä kauniista sanoistas!
Mukava kun kävit virtuaali-vierailulla ja tervetuloa toistekin 
Ai miten kivoja kuvia! Huvitti jo heti alkuun tuo linkoon vertaus noissa kukkaistutuksissa, tutun kuuloista. Olen itsekkin yrittänyt rääpiä kasaan noita kukkaistutuksia ettei ruohoa leikatessa tarviisi ajella siksakkia.
Ja ruoste-esineet uppoaa mulle kuin häkä, niissä ON jotain.
Nuo lyhdyt tuolla puussa oli myös kivat. Muistin että itselläni ois muuten kans semmoisia värikkäitä tuikkulyhtyjä jotka vois olla kivat, varsinkin iltojen alkaessa pimetä. Ja tuo tiilireunus vasta saikin ajatuksen lentämään. Meillon jemmassa nököttänyt tämän talon tiilejä kun en ole keksinyt niille oivaa käyttöä....
Mutta tiedätkö! Tuo "diabolo" oli paha! Näin tuommoisia taimikaupassa ja arvoin tarviinko, en tarvii, tarviinko...Nätti kuin sika pienenä
josko vippais virpiangervot huitsin nevadaan ja......
Samoilla linjoilla siis ollaan makuasioissa Myskimalva!
Kiitos vierailusta ja kiva kuulla että tykkäsit! Oon sunki plaanin käyny tutkiin monen monta kertaa virtuaalisesti 
Diabolo on tosiaan nätti kuin sika pienenä, se on kertakaikkisen kauniin värinen! Mun yksilö makso lähemmäs kympin joten jos niitä useamman laittaa niin hinta alkaa huimata mutta yhestä ei oo paha.Mullakin valkopajuangervoita on mutta ne on semmosta “vihermassaa” eikä kyllä vedä vertoja tuolle purppurakomistukselle!
Se Coelhon mietelause on aika pitkä. Saakohan tänne sellaisia kirjoittaa? Se on alunperin kirjasta "Brida". Nuo mietelauseet on nimittäin kerätty Coelhon eri kirjoista.
Fiia, jos tarkotit että saako mun galleriaan kirjottaa niin iliman muuta!
Niin ja jos Fiia pohdit asiaa tekijänoikeusmielessä, niin kyllä kirjailijoiden siteeraaminen on ihan laillista puuhaa… Etenkin, kun lähteen mainitsee. Anna tulla vaan!
No tarkoitin sitä, että joskus "vanhassa pentissä" sanottiin ettei saa kirjoittaa pitkiä siteerauksia.
Mutta tässä se on:
"Ihminen voi keskittyä elämänsä aikana joko rakentamiseen tai puutarhanhoitoon. Rakentajien työ saattaa viedä vuosia, mutta jonain päivänä se on valmis. Sillä hetkellä he pysähtyvät ja jäävät omien seiniensä vangeiksi. Elämä menettää merkityksensä rakennustyön päättyessä. Mutta on olemassa myös niitä jotka kylvävät. He joutuvat kärsimään ajoittaisista myrskyistä ja vuodenaikojen rajuista vaihteluista, ja harvoin lepäävät. Mutta toisin kuin rakentajan rakennus, puutarha jatkaa ikuista kasvamistaan, ja vaikka se vaatii jatkuvaa huolenpitoa, elämä on sen ansiosta puutarhurille yhtä suurta seikkailua." ( Paulo Coelho: Elämä. Kauneimmat mietelauseet/ Brida)
Musta tuntuu, että tämän asian ytimen ymmärrämme parhaiten (tai vain) me penttiläiset.