Gotlanti hurmasi viehättävillä näkymillään, joita tarjosivat vanhat talot, vivahteikas luonto ja tietysti kauniit kukat... Tässä poimintoja otoksista lähinnä Visbyn kaduilta ja kasvitieteellisestä puutarhasta: Näkymä Visbyn kattojen ylitse.
Gotlanti hurmasi viehättävillä näkymillään, joita tarjosivat vanhat talot, vivahteikas luonto ja tietysti kauniit kukat... Tässä poimintoja otoksista lähinnä Visbyn kaduilta ja kasvitieteellisestä puutarhasta: Näkymä Visbyn kattojen ylitse.
Kukkivia ruusuja katujen varsilta:
Vielä katunäkymiä:
Kasvitieteellisestä puutarhasta:
Kasvitieteelisen puutarhan kukkaistutuksia:
Kissa oli löytänyt oivan nukkumapaikan:
Ruusuja, upeita köynnöksiä ja vähän muitakin kukkia...
Eksoottisia puita:
Raunioromantiikkaa...
Sitten vielä piipahdus maaseudulle, Katthamra Gård - ruotsalaista eleganssia, kartano voisi yhtä hyvin olla Keski-Euroopasta...
Kukkia siellä ja kukkia täällä...
...kuten unikkoja pellossa
ja ruusuja rannalla...
Tämä ehkä riittänee... Päätteeksi vielä auringonlaskutunnelmia paluumatkalla Vikingin kannelta:
Kaunista<3
Olipa hienoa katsella kuviasi Gotlannista. Ennenmuinoin matkustaessani Saksn ja Suomen väliä laivalla, se pysähtyi aina Gotlannissa, siellä oli iltapäivä aikaa katsella ympärilleen sataman lähistöllä. Kuvistasi tulivat mieleen ne kauniit kadut, istutukset, maisema. Se kaikki oli meille suomalaisille siihen aikaan vähän vierasta. ( n. 35 vuotta sitten.) Ihanaa verestää muistoja kuviesi välityksellä
Kiva, jos kuvani tarjosivat nostalgiamatkan… Itse olin ollut Gotlannissa edellisen kerran 4-vuotiaana, joten minulle Gotlanti näytti kauniit kasvonsa käytännössä ensimmäisen kerran. Edelliseltä kerralta jäi sentään mieliin Peppi Pitkätossun talo, mutta eipä muuta…
Kauniita kuvia Fiorella, niin kukat kuin esim. se ihana kiekurakoristeinen ovi!
Sain eilen matkaseuralaiseltani melkoisen määrän kuvia Gotlannin matkaltamme - laatu koko lailla parempi kuin omissa kännykamerakuvissani... Niinpä en malta olla lisäämättä tänne vielä muutamaa kuvaa. Ensinnä kasvitieteellisestä puutarhasta:
Ruusujen kauneutta lähietäisyydeltä:
Flammentanzin loistokkuutta: