Hyvännäköisiä kohteita kuvattu, varsinkin nuo kasvit siis
Sorvailin jo mielessäni suomiversioita, siinä yhdessä kuvassa oli “selvästikin” keltajapaninangervoa ja heisi ‘Diaboloa’.
Ja 1. tammikuuta 2010 - klo 7. 41 kuvassa kanssa jotain, joka pistää suunnittelemaan
Kyllä on hyvännäköisiä kuvia :)
Varmasti on D-vitamiinivarastot täynnään tuon paahteen jälkeen, kuumuus oikein huokui kuvista.
Kauniita ja komeita kuvia, adjektiivien paikat saa vapaasti valita
Kuvia otin aika paljon, mutta vähän vauhdilla. Olin suunnitellut muutamissa muissakin puutarhoissa käyntiä, mutta se sitten jäi.
Mitä osa emännistä täällä oikein tirskuu=) Ei teijän pitänyt mitään huomata, se kuva oli pienennetty.
Kyllä me vaan huomataan .
Moonriver, kiitos kuvista, kaunista. joidenkin kasvien havaitsin olevan samoja kuin Teneriffalla näin, siis värikkäitä pensaita tai värikäslehtiisä kasveja, ei niinkään kukkia ja kirjavalehtisiä aralioitakin. Kaunista on, mutta minulle aivan liian kuumaa.
Olen samaa mieltä edellisten kanssa, komeita ja kauniita kuvia
Hyvin on MoonRiver kuvauskohteensa valinnut
Kiitos kivasta kuvamatkasta, se sinivalkoinenhan oli ihan selvästi "perunapensas"
Kiva jos viihdytti teitä kaikkia tähän mennessä=)
Alan lisäileen loput kuvat…
Samaista botanical gardenia.
Se botanical gardenista. Takaisin Batu Ferringhiin.
Banaanitäti.
Penangissa asuu paljon kiinalaisia ja intialaisia, malesialaisten (malajit) ohella. Sen vuoksi uskontojen sekamelska on valtava; on budhalaisia, hindulaisia temppeleitä, muslimeita jne.
Tässä hindulaisuuden menoja. Toi setä oli sen verran hauskan näköinen, että otin kuvan ihan siitä =)
On vaikea tunnistaa kuka Penangissa on malaiji, kuka kiinalainen, kuka intialainen, ja kuka näiden sekoitus. Tässä malaiji kuitenkin.Valtavan ystävällisiä ja sydämellisiä ihmisiä.
Muutamissa eri uskontojen paikoissa käytiin myös. Nämä kuvat olivat burmalaisesta buddha temppelistä.
Tien toisella puolen oli thai buddish temple, josta en tykännyt. Se oli pelottava paikka kullattuinen kuolleine munkkeineen. (ei näy tässä kuvassa).