Hieno puisto! Minkäs koulun tuo on? (En ole koskaan käynyt Pietarsaaressa, uteliaisuuttani kysyn.)
Siellähän olisi sekin Aspegrenin kasvitarha (meniköhän nimi oikein), siis se vanhan pappilan mallipuutarha.
Ihanan rauhoittavia kuvia
Kaunis paikka.
Kiitos hoyabella tiedosta, kävin katselemassa linkkisi. Tietää minne poikkeaa, jos kesällä sattuu olemaan tuolla päin
.
Todella kainis puisto ja inspiraatioita aiheuttava kuten hoyabella totesi.
Minä hämmästyin myös sitä, että eikös täällä P-netissä enää olekaan kuvien kilotavurajoitusta. Ennen oli 70 kilotavua ja nyt näyttää pääsevän läpi yli 200 kb:n kuva
. Siksipä kuvat näyttivätkin niin tarkoilta.
No tuohan näyttää huikeasti paremmalta kuin se Aspegrenin piha. Siellä piipahdin torstaina, rupesi satamaan, mutta eipä jäänyt paljon harmittamaan, kun se paikka olikin kovin pieni. Hitsi, etten tuota muistanut.
Kaunista!
Voi vitsi mä en oo ollenkaan muistanu tuota puistoa! Sinnehän mä teenki retken, neiti 7 v. jakaa kiinnostukseni kukkiin joten hällekin sopiva paikka. Kiitos hoyabella kuvista ![]()
Onpa hieno paikka, kiitos Hoyabella virtuaalimatkasta![]()
Kiitos kuvista. Siellä on kiva käydä nyt näin. Nuorempana siellä tuli käytyä Lapin reissulla joka kesä, mutta nyt niitä reisuja ei enää tehdä.