Matkakuvia: Vietnam

Jutita, tuo oranssiko?

niin

Näitä pyöri hotellilla enemmänkin.

Kiitos tunnistuksesta.

Tämä kuva ehkä selventää sitä, miksi vietimme enemmän aikaamme altaalla kuin merellä. naurua Ensimmäisinä päivinä meressä vielä pystyi uimaan aamupäivisin, kun aallot olivat pienemmät, mutta iltapäivästä nousi aina kovempi tuuli. Puolessa välissä alkoi nelisen päivää kestänyt ERITTÄIN VOIMAKAS tuuli.

Tuulesta johtuen paikallisten suosima harrastus oli leijasurffaus. Siellä ne viilettivät pienen laudan päällä tuhatta ja sataa leijan avulla. (Tyynellä säällä tuossa kohta on vettä n. polveen saakka.)

Hienoa Anita päästä Vietnamiin, näitä kuvia täytyykin alkaa oikein ajalla katsomaan, mopoparkki oli kyllä ahdas:) aikukkais pyöritystä mitä kukkia, joita oletkin napsinut hymy.

Minä itse asiassa tykkäsin Saigonista kovasti. Vaikka siellä oli se kamala mopokaaos, niin olo oli jostain syystä kotoisa. Kiva katsella kuvia Vietnamista, yksi minun mielipaikoista=)

Olen aikani pähkäillyt voisiko tuo ensimmäinen, mistä Anita on pistokkaan ottanut, olla oleander eli niin kuin meidän mummo sanoi oljanteri?

Jutita, se ensimmäinen ei mun mielestäni ole oleanteri. Oli vähän syysleimumainen olemukseltaan, mutta tietysti paljon korkeampana.

Kiitokset Anita Vietnamin terveisistä

Kiitos mielenkiintoisesta kuvamatkasta. Noin kauas en ikinä itse pääse.

Tervetuloa Anita takaisin kotiin, nyt vaan odotan kuvaa jossa nouset maanalaisesta maailmasta ylös :))

Minun mielestä se vaaleanpunainen on oleanteri. Jos anita saat sen juurtumaan ja kasvamaan, pliis, tahtoisin pistokasjonoon sitten joskus :smiley:

Kyllä se minustakin oleanterilta näytti. Ihana väri… Kiitos kuvaretkestä Vietnamiin!

Kiitos Anita matkasta,samoja maisemia on kierrelty ja ihailtu :wink:

Noita oleantereita siellä oli vähän joka puolella, kauniita pensaita. Oiskohan tuo sinikukkinen klo 17.57 kellosusanna, Thunbergia grandiflora,kukat näkyvät senverran heikosti,mutta aikalailla samanlainen.

Voisko valkokukainen olla tuoksuköynnös ?

Kiitos Anita Vietnamin-matkasta! Upea, leiskuva oranssi tuossa tulikruunussa! Ihan miu mau mukkaa!

Kiitos. Sain päähäni koittaa kaivaa sen vuosien takaisen Vietnamin matkakaverin yhteystiedot ja kysyä, josko hällä olisi digikuvia matkasta joita voisi myös mulle lähettää. Mulla itselläni oli “vaan” paperikamera mukana silloin.