Memulin pihasta ja kotoa (II)

Nyt onnistui, suuri kokosivun mainos oli hävinnyt ja kilpailulinkki näkyvissä. Ääneni nro. 1:lle on annettu.

Jadeliila, se ensimmäinen sivu näköjään "elää" koko ajan...mutta nyt kaikki ok ja ääni jätetty.

Jop, huomasinkin että löysit kilpailun, poistinkin jo ohje viestini =)

Ääni tuli Memulille!

Kävin minäkin antamassa ääneni pihalle nro1!

Onnea matkaan, ääni tuli täältäkin. Pihasi on oikeasti kaunein vaihtoehdoista!

allapäin voi kauheeta, voi voi voi, ei oo tosikaan. Että näin monta on käynyt lykkäämässä pallukan mulle?allapäin Miten mää ny tästä toivun... Jup. mun siskoni tosiaan soitti mulle töihin, että mun piha on nyt tommosessa lehdessä, kun hän on kuvat sinne ihan ite lähettänyt, lupaa minulta kysymättä. En kauheen vihanen voinu olla, kun sisko sano lepyttelevästi, että hän oli mulle tienannu jo 50 euroo. Lupasin sille olusen "siitä hyvästä". Vaikkei edes juo olutta. Kiitos vaan ny kamalasti, olemmää ny ko klapil päähä lyäty.

On tolla paikallislehdellä kummastelemista, kun yksi piha on saanut liudan ääniä ympäri suomea..pomppivaa naurua

Mahtavat ihmetellä kuinka paikallislehden kilpailuun vastataan ympäri maatanaurua. Upea piha.

Minä yritin olla äänenantamisessa puolueeton, mutta rehellisesti sanoen memulin piha on minun mielestäni näistä kolmesta ylivoimaisesti paras.

allapäin Kyllä te ootte sitte ihania!

Hyvällä omallatunnolla äänestetty 1 !!!

Ääni annettu.

Memuli turhaan yrität olla kaino sinun oli minusta paras ja vielä kun tiedetään minkä työn olet siihen yksin tehnyt

.allapäin

Peesaan mumimyytä. Pihasi on sanoinkuvaamattoman upea ja voit hyvällä omallatunnolla olla siitä (ja itsestäsi) ylpeä. (Ääni on siis myöskin annettu.)

Ääni lähti Memulille! Kauniita olivat muutkin pihat, mutta kyllä 1 on 1!

Äänestetään Memuli voittoon,ääneni annoin minäkin

Täältäkin lähti ääni Memulille

Noin ikkään, kiitos Fellow :wink:

Memulin piha kuuluu suosikkeihini täällä puutarhanetissä,ääni on annettu.