Annoin toki myös ääneni Memulin kauniille pihalle
!!!
Ihan tulee memulilta tippa silmään. Että näin paljon olen saanut kannatusta! En voi muuta kuin nöyrästi kiittää niin äänestyksestänne kuin kauniista sanoistanne.
-Kyllä minun kelpaa, kun minulla on näin paljon ystäviä! (naamani on nyt kuin naantalin aurinko).
Tämäkin antoi äänensä Memmulille
Kaunis piha Memmulilla! Ääni tupsahti täältäkin =)
Hih, mies ja tytärkin kävi äänestämässä Memulia. Molemmat kyllä valitsi ihan itse, kerroin vasta äänestyksen jälkeen, että toi nro 1 on mun kaverin ja olin siellä viime viikonloppuna.
Jep, äani annettu ja todella tykkäsin eniten numero uno:sta
uuno, juu-u.
-ja tak pok, memuli on ihan äimänkäkenä, kun ääniä tipahtelee kuin manulle illallinen.
Äänestämässä kävin minäkin. Miehen s.postiin linkitin, oli käynyt äänestämässä hänkin, ykköstä kuulemma. Kerroin vasta jälkeenpäin, että se on “penttipiha”
Ääni lähti, sanoi Annikki Tähti
Eikä tarvinnut kahta kertaa miettiä kenelle äänensä antaa, kyllä Memulin piha on niin yliveto!
Niinpä lähti ääni täältä pääkaupunki seudultakin:)!
Äänestin ykköstä minäkin. Hieno on pihasi!
-Tauno Palo, mut housut jäi.
Ääni meni Memulille pohojanmaaltakin, ja aivan ansaitusti! Kyllä kaunis piha ja sun aherrus ansaitsee kunniaa ja mainetta
Ykköi sai munki äänen...
Täältäkin meni ääni, numerolle 1.
Hyvä ku sain tietsikan toimintaan takas. Just kerkesin äänestään tota ykkösen pihaa… Näkeehän sen heti mikä on sieltä paremmasta päästä!
Mua vähän jännittäää kuinka Memulin käy. Koskahan mahtaa kuulla tuloksen?
Tuu Memuli sit heti kertoon täällä on varmaan monta odottajaa tuloksesta
-Ja sanot sitten vaan,(jos kysyvät),että sulla on laaja ystäväpiiri ympäri suomea!..Voitto Memulille!
Toivottavasti Memuli voittaa koko homman ja minä sen ruohonleikkurin vai mikä vempain se arvottiin hihi....
Jup, se vasta olisi poikaa! Hypin sitten tasajalkaa ja tanssin polkkaa. Tuuletan oikeen kunnolla. JOS sattuisin vaikka tulemaan kakkoseksikin, ei sen väliä.
Tuo ruohonleikkuri saisi mennä ilman muuta penttiläiselle!