Aivan ihana piha
Kiva idea tuo tikapuut köynnöstukena (saatan sitä vaikka lainata)!
Aivan ihana piha
Kiva idea tuo tikapuut köynnöstukena (saatan sitä vaikka lainata)!
..kiitos.. Päivänliljat kukassa
Mansikka kasvaa minulla näin; klematiksen juurella. Mansikassa on nyt jättisuuret lehdet. Toisen laatikon klematis kupsahti yhtäkkiä, nuukahti, mutta uusia alkuja on onneksi tulossa.
Uuden penkin sivusta, joka näyttää vielä varsin tylsältä. Noista japaninkelta-angervoista tykkään.
Purkissa pitäisi alkaa rehottamaan kasvattamani miinanköynnös. Mustasilmäsuski paleltui.
memuli, ihana idea tuo mansikka. Tiedätkö, muuten, joko karvainen apila on tunnistettu? tuo ei nyt kuulunut ihan tähän keskusteluun, mutta vaihtopäivillä annoin pois karvaista apilaa muistuttavat perennat
Ei mulla ollut sitä karvaista apilaa? Mutta tämä oli, jonka jaoin jouluruusun kanssa. Neljästä taimesta yksi on jo kukassa. Joku lynchis vaimikäseoli.. Kato ny kui kaunis:
p.s. ...äidillesi terkkuja...
heh, juu, annoin äidilleni itsekasvatetut pikkutaimet venymään pariksi viikoksi kokoa, kun toivottomalta näytti ja sain eilen isompina takaisin . Muuten, Memuli, sait nuo minullta!! Ne ovat hehkuvaa rakkautta ja kääk, mulla eivät ole vielä kukassa!!!
Muille valaistuksena, taimienvaihtopäivillä pihassani suurimman vaikutuksen tekivät äitini minulle kasvattamat taimet, EIVÄT ne, jotka itse olin kasvattanut...!!!
laitan tähän vielä etupihan kivikosta pari kuvaa (tainnut olla jo pari täällä jossain)
Unikot kukassa, sade hakkasi vain ne.
Tuossa punaisessa "kukassa" luki :kotiovelle xx metriä, mutta viimeisessä maalauksessa maalasin yli.
-voi voi, on jäänyt talvinen pihatuliteline sille sijoilleen-
Viherpeippo, tiedän, että sain tuon kukan sinulta, sillä olen sen nimennyt "viherpeipon kukaksi".
Sitäpaitsi, sinä olit miljoona kertaa parempi kukkien kasvattaja kuin minä, eikö se jo kerro paljon, vaan sun äitees on yliveto. hih hih.
Edestä vielä
Ja tästä sinikuunliljasta on tulossa taas "kuuperi", kuten viime vuonna. Ei ehkä kuvasta saa käsitystä, sillä poimulehtikin on nyt kyllä kooltaan aivan mahtava. Se on tehnyt pieniä alkuja sinne tänne, samoin löysin tuon kuunliljankin taimia kivenkoloista.
sama siis jatkuu: Ensin olin tenava, jonka äiti teki kaiken valmiiksi, nyt se kasvattaa mun taimetkin!
Noinhan se menee. Mulla on kolme numeroa kännykässä, joiden soittaessa voin vastata että puutarhapalvelu, kaksi niistä kuuluu lapsilleni.
huoh... kai tähän on sopeuduttava.....
Memuli, sinulla on todella rehevä ja kaunis piha, tykkään kovasti !
Memuli, meillä myös samainen sinikuunlilja vauhti päällä, kasvaa nopeammin kuin se valkoreunainen kuunlilja samassa kasvupaikassa.
Juu, ja minä kanssa tykkään kovasti sinun puutarhastasi.
Memulila on aivan ihana paikka Viihtyisää ja rehevää. Kääk tota kuunliljaa, viimevuotinen näky ei ole jäänyt unohduksiin. Valtava puska (jakotaimia täällä jonotetaan sitten kun se aika tulee )
Memulilla rehevä ja viimeistelty puutarha. Aivan silmä ja sielu lepää kun katselee.
Kaunista on memuli! Aivan ihania kivialueita olet tehnyt kakkos kotiin. Näyttää kuin olisivat jo tosi vanhoja.
-kiitos-
Laitan vielä pari kuvaa, tässä se suksiportti, joka on nyt kasvanut melkein umpeen. Juurihan tuo syreenaita leikattiin matalaksi---? Pitää taas leikellä, ettei taas pääse liian korkeaksi. Tästä portista mennään naapuriin. Siellä asuu kaksoissiskoni. (asumme siis paritalossa).