Mikä aloe?

Aloehan on mehikasvi,niin ajattelin sit tänne laittaa,ja toivottavasti ei siirretäkukkanen.Ostin Aloe kasvin,joka kukkii,nupppujan on 2 pitkiä ja paksuja,niitä ympäröi tiheästi piikkiset oksat,mikä laji voisi olla kyseessä??niin,ja punaisia kukkia pitäisi tullahymy

Etkö saa siitä kuvaa tänne. Aloeita on niin paljon ja ainakin kaikki minulla kukkineet ovat tehneet kukat pitkän varren päähän. Kukat olleet kaikilla hyvin samantapaiset vaikka itse kasvit ovatkin erinäköisiä.

tämä kuva on ihmekasvi aloe bverasta(aloe barbadensis Miller) tän näköinen suunnilleen on ilman nuppuja,paitsi että tuo mikä mul on on tummempi.Voisko olla tämä,ihmekasvi??

Eikö kukaan osaa sanoa=/??

Kokeiles alkuun löytää oikeanlainen kuva täältä: Linkki

Oon 95% varma että laji on barbadensis Miller,kuvassa vaan keltaset kukat,kortissa taas on punaset kukat,saa nähä kummat tulee

Tässä on punainen Miller:

juu,sit ku aukeaa nuo nuput nii näkee minkälaiset kukat tulee=)

Poistin mehikasveista kun mielestäni tunnistus kuuluu tänne,eli mikä aloe,tässä aloe ja sen kukkanuput:

:

Hei kaikille,
en millään saa tätä sivustoa toimimaan koneellani normaalisti.  Monen mutkan kautta pääsin edes tähän kirjoittamaan viestiä. Mutta nyt asiaan, haluaisin tietää minkä aaloen lehdet kuvassa on? Rohto- vai lääkeaaloe, vaiko ihan jonkun muun?

Aloekasvina tuon olen ostanut. Kukkii aloemaisin keltaisin kukin. Tarkempi nimi on hukkateillä. Löytyisikö täältä apua?