Katsoin omia vähäisiä syysleimujani, niissä on vastakkainen lehtiasento, enkä oikein näe onko tuossa Karvarin kasvissa vastakkainen vai vuorottainen, jos on vuorottainen niin ei kai oikein voi olla syysleimu.
Mikähän puun taimi tämä on? Mahdan kai olla aika hölömö, mutta kun en tiijjä niin sitten en. Meinaan., että kannattaisko koittaa saada lupa kaivaa taimi ylös tuosta terassin kyljestä. (Ei ole omassa pihassa)
Se on terttuselja, pensas, ei puu. Kasvaa kyllä aika äkkiä isoksikin.
Okei, kiitti. Pittääpä guugletella mimmoinen pensas se oikein on. Kyseisellä pihalla on nimittäin monta semmoidtakin pensasta, mitä en kuunaan omaan pihaani haluaisi. (Tuo kyllä näyttää lapsosena ihan puulta)
Mitäs nämä olis ...
tossa kuvan keskellä
tää on siemenkasvatti, mut mikä
Bumble,ei oo syysleimu.On vuorottain lehet.Toinen taimi jossa vastakjain.se on syys leimu.
Kiitos kuiteski avusta,annan tuon olla ja katon mitä kehkeytyy.Jos on rikkis niin komppariin.
Voisikohan ylimmäinen olla purppurapunalatva?
Annitaisen alempi joku neilikka?
Muistelen, että kylvin jotain neilikkaa ja muistan jopa istuttaneeni tuon tuohon. Toisin kuin tuota ylempää en muista edes istuttaneeni
Siis voisko se olla purppurpunalatva (jos Kurppa tarkoitti mun kuvaa), olis vähä ihanaa
Seljan saat kasvatettua itsellesi kaivamattakin, oksanpätkä juurtuu melkein mihin ainaan tahansa suoraan maahan tökättynä, poista osa lehdistä. Marjoja linnuille, mettä hyönteisille, kuivassa, aurinkoisella paikassa härmälle altis, mutta jänikset jättää sen rauhaan. Puumaisenkin voi kasvattaa karsimalla sivuversot pois.
Mikähän pyöreälehtinen kasvaa rajan vierellä kaikkien kukkien takana. Halkaisija on noin 15 senttiä. Leskenlehti on väärä vastaus, vertasin jo siihen.
Hui, telekian lehti ei kai ole pyöreä. Katsoin äsken naapurin portin luona sitä pyöreälehtistä nauhusta mutta se on jotenkin tummempi ja paksumpi.
Ei ole telekian lehti pyöreä, justiin katselin omiani, kun olen vihdoin saanut sen kasvamaan kunnolla. Hoyan muistuttaa sinipiikkiputken lehtiä, katselin niitäkin juuri, ostin kolme juurta lidlistä, ainakin niitten pitäisi olla jotain sinipiikkiputkia, ei ole ennen mulla ollut niin en tiedä vertailla.
Voisko tämä olla wisteria???
Eipä taida. Huopakaunokki?
höh,eipä tietenkään oo wisteria vaikka jo toivoinki että olis.
Kiitos Kyssis.
Annitainen, tässä kasvaisi karkulaisena sulle purppurapunalatva.
Tässä tämmöinen joka mulla sekametelialueella, eikös ole sama kuin sun ylempi.
Entä mikä tämä?
Eripari, vautsi vau Miepäs laitan sulle yv:tä.
Mikähän se tuo alempi on, tiijäkkö? Näyttää ihan samalta ku min.
Voisko Karvarin viimeksi laittama purkissa olla joku päivänsilmä?Niillä on vastakkaiset lehdet, ja on päivänkakkaramainen keltasävyinen syyskukkija.