Mintun selvittää helposti kun hierasee lehteä sormin.
Tuoksu kertoo jos on minttu.
Eioo mintun tuoksua eikä makua.
Plantnetin mukaan minttua tarijoilee,mutta tuoksu puuttuu täysin.
valtsu,eioo ananassalvia,lehti ei tuoksu eikä maistu miltään
Mitkä kukat, siemensekoituspussista tulleet.
Alkuperäinen kirjoittaja: Ohvakukka
Mikä kasvi? Töissä perennapenkkejä kitkiessä tuli vastaan. Haisee AIVAN KAMALALTA.
Ihan terttuseljalta näyttää. Leviää tehokkaasti lintujen kököissä
Hei! Jonkun perenna mukana on pihaani eksynyt kuvan mukainen kasvi. Kerran revin sitä jo pois mutta uudelleen kasvanut, niin ajattelin kysyä että onko tietoa mikä kasvi on kyseessä. Kannattaako jättää.
Kiitos etukäteen
Minulle tulee mieleen alpi, Ranta-alpi ehkä?
ranta-alpi
Mikähän tämä on, rikkaruoho vai perenna, ilmestynyt kukkapenkkiin ihan itsestään? Aika korkea ja nyt alkaa kukkia. Joku vanha keltainen perenna tulee mieleen mutten muista nimeä.
Joku piiskulaji taitaa olla.
Oikeilla jäljillä olet.
Ihan luonnonvarainen kultapiisku.
Tunnistaako kukaan , mikä kasvi tämä on? Kukkii nyt ja on pensasmainen.
tai keijuangervo tai joku muu
Minä latasin tabletille ja kännykkään PlantNet sovelluksen, joka kertoo mikä kasvi on kyseessä.
Kuka viisas tietäisi, mikä on viinijuurikas. Ostin alennustarrallisen salaattipussin, jonka luettelossa oli viinijuurikas. En löytänyt sitä googlaamalla.
Vaan mikä on viinijuurikas ? Googlasin ja ei tuu mitään muuta kuin salaattisekotuksia missä se on yhtenä osana.
LeHeMä, mikä on siinä salaattipussissa sen viinijuurikkaan tieteellinen nimi ?
LeHeMä, no nythän sulla ei oo muuta mahdollisuutta kuin kylvää ja katsoa et mikä se oikein on. Ja sit kertoa meille myös tietty
Ai se oli valmissalaattisekoituspussi. Aattelin että salaattisekoitussiemenpussi.
Viinijuurekas, kuvasin Talvisalaattipussissa lehden.
Mulla Plantnet ehottaa tarhamaltsaa.