Mikä kesäkukka?

Sitten oli tämä yksi kukkiva nimeä vailla kirppis löytö.

Taitaa olla hopeahärkki.

A.i.k.a kuules ei mulla oo mitään hajuakaan onko kesä kukkia vai ei.kunpiakin oli laitettu purnukoihin,puolet ja puolet,eli aika sekasotku mut pääasia et kumminkin kasvavat .Tuo Klarkkia kuulosta tutulta nimeltä voipi olla hyvinkin sitä. Kiitos LukinLilja tunnistuksesta.

Minusta kakkonen muistuttaa jaloritarinkannusta, eka on minustakin ihan lehtosinilatva, kolmonen on lupiini, nelosen näköistä en minä ole kylvöistäni saanut

Raili-45 hopeahärkiä minäkin ehdotan samanlaisia tänään istutin

Niin ajattelin vain, kun tämä on kesäkukkaketju :slight_smile:

Ai outs hui minneäkkäs minä laitan jatkossa kun noita olis vielä toiset mokomat lisäänaurua kun mä silloin mämmäsin noi kylvöni

Mikäs se tämä onkaan?

Mikä kukka tämä on kuuluu niinhin siemenkylvöihin jotka lensivät pitkin lattia,mullat purkkin takaisin ja kylvöt sekaisin.

KIITOS Niin vähän uumoilin että jokin malva,mut piti vielä varmistaa.

Mikä keäskukkija tämä sininen on?

Näyttää ihan aito hunajakukalta.

Kellohunajakukkana minä tuota viime kesänä kylvin ja nyt kukkii taas kylväytyneenä…

Kellohunajakukalle tuo minunkin mielestäni näyttää.

Tällaista kukkaa en muista kylväneeni, mikähän on?

Voisi olla Rudbeckia ‘Toto’.

En kyllä muista kylväneeni, mutta jospa kuitenkin.

No nyt tulee tunnistettava kesäkukka taas, mikähän on?

Onko tämä apinakukka vai jokin muu? Nemesia se ei ole lehtien perusteella. En uskonut silmiäni kun kävelin kompostille ja huomasin, että nokkosten reunasta kasvaa kukka. Olihan minulla tätä viime kesänä, mutta en taatusti ole sitä laittanut tänä kesänä. Leviääkö se yleensäkin siemenistä itsekseen? Minulla se oli ihan kesäkukkana ruukussa viime vuonna.

Kyllä se apinankukalta näyttää :slight_smile:

Kiitos tunnistuksesta, ihan mysteeri miksi se on tuolla.