Taimivaihdossa yritin tuon taimia kaikille tyrkyttää mut muistaakseni kukaan ei huolinu
Näyttää nuo tummakurjenpolvet ainakin keskenään sekoittuvan.
No hö, ensi kerralla saat tuoda mulle:]
Mie yritin viime kesänä leikata tummakurjenpolvesta kukkavanat pois ennen siementämistä ja laiton ne tällä kertaa grilliin en kompostiin:)
Miikos, minä halusin ja sain sulta kurjenpolven taimia, en vaan muista mitä. Toivonpa hartaasti, että olisivat tuota sun "rotjakettasi" ja että ilmaantuvat talven jälkeen kasvamaan.
(meiltä vietiin muovisäkillä biojäteasemalle ;))
Joo-o, tuon taimia ilmestyy kyllä ihan jakoon asti
Peukku, muistaakseni sulle tuli ainakin peittokurjenpolvea jos en väärin muista.
Saako niitä taimia postitettua ?
Saapi
Muutaman siemenen tosta oon myös keränny, en oo vielä katsonu paljonko niitä on. Suurimman osan kurjenpolvien siemenistä laitoin siemenkirjeeseeni. Niitä mitä oli vähän reilummin…
Kasvatin valkean kurjenpolven siemenistä taimia ja niistä tuli juuri tuollaisia sinisempiä sävyltään.
Jade, keväämmällä vaan muistuttele.
Miikos, mulla on jossain kyllä lapulla vaihtopäivänä saadut alut nimeltä, mutta voi olla että oli peittokurjenpolvea. Jos sitten ensi keväänä joku vaihtotaphtuma pidetään, niin eka tilaus korkeaan ja kauniiseen rotjakkeeseen. ![]()
Mikä kurjenpolvi tämä on? ( vai onko ees polvi?)
On polvi, mutta mikä - olisiko loisto-?
minusta loistossa tuo kesksuta ei oo nuin punertava mut saattahan tuo ollakkin ![]()
Arvauksena heitän idänkurjenpolvi ![]()
Se on just tommonen, kiitos Miikos, tuo menee vihkoon, pakko saada sarakkeeseen jos ei muuten niin sitäkin haetaan samalla kuutamokeikalla ku sitä toistakin ![]()
Tämä minun kurjenpolvi tunnistettiin aikaisemmin jalokurjenpolvi 'Orion' ksi. Merlin tiesi![]()

Millä kurjenpolvella on tällä hetkellä punaiset ja erittäin liuskoittuvat lehdet?
Muoks. Sikäli mikäli nyt on kurjenpolvi ollenkaan. Tai oikeastaan se varsi oli punainen ja lehden reunat oli hiukan punaiset, mutta niin, että mielikuva on punaisesta kasvista.
Kyläkurjenpolvi (kerrottu) ja verikurjenpolvi ainakin.
Ei ole niistä kumpikaan.
Mikäs kahvi se yksi punalehtinen olikaan?