Tänne näkyy ja vielä kaksin kappalein. Siis molemmissa viesteissä kuvat näkyy
No, johan on metkaa, en näe noinkaan.
Trilianin kasvi taitaa olla Scleranthus annuus, viherjäsenruoho. Voipii olla sen alalajikin, ssp. annuus.
Miksiköhän en näe mitään kuvia ? Pitääköhän tilata aika optikolle ;(
Minä näen kyllä kuvat. Onhan kummallista, toiset näkee, toiset eivät.
Eipä näy täälläkään kaikki kuvat (käytössä on IE).
Minä näen kuvat ihan ok, ja firefoxia käytän...
Sama minulla, töissä en nähnyt IE:llä kuvia, täällä kotona FF:llä kyllä.
Taisipa olla taas se näkymätön kasvi
Vähän remppakiireitä pitkin päivää, sorry.
Vaihdoin FF:n ja kuvasi näkyvät .
pensaskärhö?? 50-150 cm ei kiipeilevä tai kiertelevä - lehtien perusteella epäilen tätä kukinon perusteella saksankärhö lähempänä ? ?
- suomessa vain koristekasvina Schauer, Caspari Luonnonkasvit, Suuri maastokäsikirja s 334 ja netin kautta en onnistunut kuvaa saamaan selkeäksi
vanha Otavan kasvitieto sanoo:
lähes sata lajia pohjoisella pallonpuoliskolla (ängelmiä siis)
ei paljoa helpota...:)
jonkun gurun hommia tunnistaminen?
Olipa kiva trilianin viherjäsenruoho, juhannuksen tienoilla minäkin löysin ison kasvuston ko kasvia ja oli ihan uusi tuttavuus ja enkä kunnollisia kuviakaan tietty saanut mutta nyt selkisi.
Luonnonkasvit ovat parasta mitä tiedän puutarha sellaiset tulee sitten hyvänä kakkosena
Mikä tämä kasvi mahtaa olla? Eipä ole ennen moista vastaan tullut, vaikka toisaalta, tunnen kyllä ihan nolostuttavan vähän luonnonkasveja
joku talvikki,nuokku-, Pyrola??
Se on se Nuokkutalvikki.( suomenkielinen nimi). Satuk-a, Google-haussa kuvia..
Siinä on minun kaimani
Kiitos vain tietäjät, nuokkutalvikki näkyy olevan, aika kivannäköinen tuo olisi vaikka ihan perennapenkissäkin
sivistynyt arvaus: 1 kivikkosuopayrtti 2 rentoakankaali (tuota ykkösvaihtoehtoa olen purkitellut ja nimitikkuja pudotellut - osuinkohan oikein?). tämä samaan kuvaan kokoaminen on oikein arvaajaystävällinen
(ja sadepäivinä olen arvaillut paljon - jospa selkenee vielä ja pääsen ulos loppukesästä edes...)
Ei kai tuo 4 ole Pelargonia ?