Ei tuota rumaksikaan voi haukkua! Kukkivana ainakaan. ![]()
Kiva tuo Doritaenopsis.![]()
Laitanpa vielä salamalla otetun kuvan tuosta valkoisesta perhosesta.
Miniperhonen... väri on oikeesti tummempi

^Söpö! Minullakin on miniperhonen, jonka kukat ovat aivan tuon näköiset. Nyt se ei ole kukassa, mutta ehkä vielä joskus ![]()
Minulla taitaa samallainen valkoinen perhonen availla juuri nuppujaan.
Minun ainokaiseni. Kuvasin ulkona, kun väri ei toistunut millään oikein sisätiloissa.

Todella ihana!
Tämä tarttui mukaan tänään marketista

Tosi on tuo värien vääristyminen sisäkuvauksessa, mutta en siltikään itse raaski kukkia tuonne räntäsateeseen viedä! Saattaa kukat tykätä huonoa tällaisista lämpötiloista. ![]()
Blc Chia Lin ''New City'' kukkii jo toista viikkoa ja levittää mausteista tuoksuaan, eipä tarvii ilmanraikastimia meikäläisen huushollissa...![]()
Tuo on kyllä uskomattoman upean värinen, waude! olen ihaillut sitä jo toisaalla
sopisi mainiosti toivelistalle, ehkäpä joskus sitten , kun olen opetellut ensin näiden hybridien tavoille.
Muista orkideoista en tiedä, mutta ainakaan tuo minun yksilöni ei tunnu olevan millänsäkään pikku ulkoiluista. Olen sitä jo useamman kerran ulkona kuvannut :)Ehkä se on karaistunut sen verran, vanhan talon vetoisalla ikkunalla kasvaessaan.
UPEA! Tulee ruska mieleen tuosta väristä.
Päivän orkidea on tämä, joka kanssa tekee vanhan vanan uuteen haaraan uusia kukkia.
Tänään laitan tällaisen kukkivan perhosen kuvan ja alan kastelemaan orkideoita.
Tämä on yksi lemppareistani, vaikka en noita nimiä tiedä enkä muista. Ostin tämän huonokuntoisena raaskuna ja nyt palkitsee melkein jatkuvalla kukinnalla.
Ei ollenkaan hassumpi pelastus - tuollaisia ei kovin usein vastaan tulekaan! ![]()
Tuo on Phalaenopsis risteymä, jolle tuskin tarkempaa nimeä löytyykään - suomenkieliseltä nimeltään perhoskämmekkä. ![]()
Todella voimakkaan väriset “pisteet”, Ihana!
Tämä Dendro teki muutaman kukan kesäkuussa ja nyt siinä on kolmisenkymmentä kukkaa tulossa.