Katleija Labiata kukkii uskollisesti syksyn pimeänä aikana.
Piti ostaa synttärikukka, mutta tulikin kolme. Toinen halpa ja kolmas kaunis. Alle kympin kuitenkin jokainen.
kaunis väri. oliko joku marketti??
Plantagen
Raakki ja mummi, kauniita harmaanpäivän piristyksiä teillä.
Oncidium forbesii availee kukkiaan

Kaunis! Minun pitää jossakin vaiheessa opetella ottamaan yhtä hyviä kuvia kun te muut. Oikein silmä lepää.
Uudet kukat avautuneet reissussa rähjääntyneiden tilalle. Kyseessä Ruukkutarhurin kimpassa tullut Encyclia (nyk. Prosthechea ) cochleata.

Vihdoinkin yksi nupuista aukesi, jos en nyt ihan väärin muista niin tämä orkku on Campria
Miikos, aivan mahtavan näköinen kukka.
Jadeliila25, kaiholla katselen sinun kukkasta. Minullakin on tuollainen mutta ei ole kukkinut, joten odottelen.
Oncidium forbesii on aukaissut kukkansa 
Nimetön phalaenopsis ensimmäisiä, hankintojani ja paras kukkija. Kukkii joka vuosi 2 kukkavanalla. Ehdoton suosikkini.
Ah, että olen onnellinen, kun lopultakin gambriassani on kaksi kukkavanaa. Olin jo aikeissa heittää koko kasvin roskiin, koska mitään ei kuulunut. Jännityksellä odotan…
Mahdoitko ääneen sanoa roskiksen odottavan, jos vaikka siksi alkoi pukkaamaan kukkavanaa?!
Dendrobium kukassa bulbi litteä parikymmentä senttiä korkea näkyy kuvassa. Ostettu keväällä nimi hukassa, lehdetön ja mököttänyt siitä saakka ja nyt teki yhden kukan, kukka 4 cm leveä.
Voi miten söpö.