Mikä puulaji olet?

Kävin eilen tekemässä tämän testin ja sen mukaan olen tervaleppä. Kelpaa mulle.
Nyt kyseinen testi näkyy olevan pimeänä joten teen myös toisen linkin ko firman etusivulle, mistä pääsee jatkamaan testiin

Alkuperäinen kirjoittaja: Sinipsu

voi olla ihan kivakin testi mutta, kun sen sivulta löytyy ensimmäisenä tieto Tämä yhteys ei ole luotettu jää ainakin minulta tekemättä. onneksi on siirry pois-namiska olemassa

Ei toiminut minullakaan. Ei kyllä tullut mitään herjaakaan, rikkinäisen linkin kuva vain.

Ja siksi tein tuon toisenkin linkin…

No nyt toimii. Aamulla ei toiminut edes tuon etusivun kautta.

Tuomi, Prunus padus

Mutkainen ja moniulotteinen Tuomi on parhaimmillaan kaunis ja korskea. Tuomet eivät kokonsa puolesta juurikaan erotu muista, vaan panostavat upeaan kukintoon ja hurmaavaan tuoksuunsa, tällä parfyymilla ei jäädä paitsioon! Tuomet viihtyvät kosteissa ja ravinteikkaissa paikoissa. Tuomi on varsin ystävällinen kaveri, jota jotkut ilkimykset, kuten tuomenkehrääjän toukat tosin toisinaan kiusaavat. Tuomi on edustava ja kestävä, erittäin hyvin kaupunkiolosuhteisiin sopiva ilmestys.

Hah, kaunis ja korskea

Mänty,voin ollakin.

Piti tuo testi käydä tekemässä ja tulokseksi tuli tammi.

Tammi, quercus robur

Tunnollinen tammi on varsin pitkäikäinen ja jalo puu, jota tavataan etenkin Etelä-Suomen lehtomailla. Tammi on hyvin ystävällinen ja vahva elämänkumppani. Tammet eivät pienestä hätkähdä ja monet viihtyvät tammen lähellä. Tammen jalat vakaasti maan pinnalla, viisaana hän ei turhaan tavoittele pilviä.

Ja elän paljon kauemmin kuin yksikää teistä kuolevaisista immeisistä. Kerkeän nähdä maailmanmenoa kaaauuaaannnnnn, ZoomInto: Pictures, Images and PhotosZoomInto: Pictures, Images and Photos

Alkuperäinen kirjoittaja: David2

Minä olen sitten Pihlaja :slight_smile:

“Pihlaja on meidän metsiemme oma kaikkien kaveri. Pihlaja on omasta mielestään erilainen kuin kukaan muu, mutta nauttii salaa siitä, ettei olekaan niin erilainen. Meissä kaikissa elääkin pieni pihlaja syvällä sydämessämme. Happamaksikin voi pihlajanmarjoja kutsua, mutta ne ovat myös maukkaita terveyspommeja, eli pihlaja ei ole aina ihan sitä miltä ensisilmäyksellä näyttää. Pihlaja rakastaa aurinkoa, mutta muuten se viihtyy melkeinpä missä vain.”

Tervaleppä

"Tervaleppä on ystävällinen ja miellyttävä ilmestys. Tämä taipuisa ja pehmeä tyyppi pudottaa lehtensä vihreinä vapauttaen näin typpeä maahan ja parantaa samalla muiden elinolosuhteita. Tervaleppä siis tyypillisesti kannustaa muita kasveja elämään paremmin. Tervaleppä nauttii ravinteikkaasta elinympäristöstä ja viihtyy veden äärellä. Tervaleppä on kaiken kaikkiaan eloisa ja leimahteleva ilmestys."

Varsinainen ilmestys juu

Tammi tuli minunkin puukseni,en osaa sanoa,olenko,vai enkö,Kai sitten .Olen kuitenkin,omasta mielestäni,aika jalat maassa elävä tyyppi,kasvatan juureni paikkaan,jossa asun,muutokset ovat liian vaikeita,en voisi kuvitella muuttavani minnekään.

Metsälehmus, hih, vasta kesän ehdittyä pitkälle pääsen vauhtiin

Miekin olen tammi , hyvin sopii profiiliin .

Yksi vaahtera täällä.

Mä oon Tuomi…

Alkuperäinen kirjoittaja: David2

Kataja.

metsälehmus

Rauduskoivu

Rauduskoivu

Tammi