Takapihaa. . .
Näiden puskien takana taisi olla pari marjapuskaakin :)
Olen Tagetesin kans samalla vyöhykkeellä… Juu tosiaan… Kyllähän siitä on joskus ollut puhetta
Ja kuten näkyy. . .
Pihamme on pitkä mutta kapea :)
Juu, Meirami, tuo Mimo-san nyt vaan sattuu olemaan rakas tyttäreni, pikkasen on pakko kuittailla…meiän perheen hjuumoria eli vanhemmat sotkeutuu kaikkeen… =DD
Ihan pihamme perältä kuvattu. . . Talo näkyy tuolla "kaukana"...
Eli näistä kuvista voi päätellä kuinka alusta joudun aloittamaan.. Pihamme on kuin rytökärpän pesä
Niin no siihen on niin tottunu… Ja kun äiti on lähellä on helppo pyytää apua suunnittelu hommissa, vaikka mä sen loppupäätöksen teen… Useimmiten… Harvemmin tuo ukko puuttuu puutarhaan liittyviin asioihin (Hjyvä niin)
Katselin ja luin sun päiväkirjan läpi ja lupaavalta näyttää. Siitä tulee ihan oma puutarha, omin käsin laitettu,kun aikas siellä puurrat. Oothan melkoinen tyttö, kun olet innostunut näin ihanasta asiasta. Helpollahan et pääse, eikä kukaan ole luvannut helppoa elämää. Noita sinun suunnitelmiasi lukiessa huomaan ettet helpolla aiokkan päästä.
Roomaakaan ei päivässsä rakennettu, koko elämä on aikaa. Eikö olekkin mielenkiintoista kesän tullessa tehdä “löytöjä”.Mitä ne sitten onkaan. Mutta jos vaikka yllätyskukkasia löytyis, olis ainakin myönteistä. mutta kun on oma talo ja tontti, se on paljon ,se. Onnea kovasti sulle tuohon projektiin.
Pst.Onks tää Tagetes sun äiti. Tagetes ei sitten siellä kuuntele ollenkaan.
Kiitos tähdikki Juu hommaa tulee olemaan, mut pikkuhiljaa Yllätyskukkia olis kiva kyllä löytää Vaikka äidin ja mummulan pihasta kyllä niitä kukkia saan Juuh kyllä Tagetes on mun äiti
Niin ja… Kiinnostus kukkasiin ja puutarhaan on varmaan tullut äidin ja mummun kautta jo pienenä tyttönä… Kun on noita kuivakukka asetelmia tehty… Joskus on tainu yhden myydä 10mk:lla Floristiksikin mun piti lukea jossain vaihees mut sitten tapasin tuon äijän ja siihen se sitten jäi. . . Mutta nyt opiskelen lähihoitajaksi… Se on enemmänkin kuitenkin se kutsumusammatti
Onkos pitkä matka Tagetesin puutarhaan? Luulee vaan myyrän käyneen jos lapiolla pikku reiän teet sopivan kauniin kukan kohdalla. Voi ihmettä, sanot vaan. Samanlainen kukka täällä.
Eipä silti, toivottavasti vähän kauempana. Siellä Äiti kykkii muuten sun puutarhassa kun sinä opiskelet. Kunnon ammatti muuten. Sopii varmasti hyvin sun luonteelle.
Tagetes ei taitais sopia ihan siihen, pistäs kaikki vaan puutarhaan kukkaterapiaa saamaan, pulinat pois. Sinä ehkä vähän hempeämmin, vai?
Tietysti mun tuurilla Tagetes on myös jossain kumman vaiheessa kerennyt opiskelemaan lähihoitajaksi.
nauraa ääneen ja kippurassa yksinään Äijä kattoo mua tyhmän näköisenä “Onks toi seonnut lopullisesti” Hyvin päätelty tuo kuvaus Tagetesista… Taitaa olla ihan totta Mulla on vajaan puolen tunnin ajomatka Tagetesin puutarhaan. Tuo onkin hyvä idea, tuo myyrä juttu… Ja jos jään kiinni sanon et Tähdikin idea… :DD
Eikä se äiti tänne asti kerkeis tulee sielt omasta pihastaan kun koulussa olen… sillä menee se ajan kulu niin nopeesti, ettei kerkee tajumaankaan et olen ollut koulussa…
Mitä mitä mitä? Vastahan sää oot kävelemään oppinu…
Niin ja mites kerkeiskään, kun tääl Pentis on kaiket päivät. Mun kanssa. Hih.
Mimo-san, jotenkin uskon sua täydesti.
Juu juu… myönnä pois, susta on tulossa vaan vanha…
Tähdikki: Juu jos ei oo pihalla niin sitten pentissä He he
Samat sanat,hoyabella. Syötävän hyvän näköisiä. Aargh, hyi mua, nyt Mimo-san ei kirjoita mulle enää mitään. Tarkoitin että makeen näköisiä.Eikä yhtään lihavia vaan kiinteitä.Minkä ikäisiä.
Juu ne possut oli kyl iha pakko saada… ja kun äijä ei niitä sillo ostanu ku ekan kerran näin ne, niin heti ku mulle tuli rahaa kävin ostaas… sit laitoin ne paikoilleen ja olin niinku mitään ei olis tapahtunu… kyl hetken kesti et tajus et olin ostanu ne