Tälläinen linkki, laittakaapas asuinpaikkojanne! Vanhan pentin aikaan, laitoin itsenikin kartalle, mutta en muista miten se lisätään, joten viisaammat neuvokoot niitä jotka haluavat itsensä sinne laittaa.
En osaa auttaa yhtään h-moilanen olen siinä asiassa. Taisi vissiin kuopus silloin aikoinaan minut sinne laittaa ja tallentaa tiedot. Ei ole kotona, että voisin kysyä, myöhemmin illalla, ellei joku tietävämpi osaa neuvoa silla välin.
Minulla tietoturva estää kartan näkymisen, sinänsä typerää kun kaikki muu näkyy, kuvat jne. Kartassa pitäisi olla vanha asuinpaikkani ja haluaisin sen pois, muistaakseni on joku yhteyshenkilö joka voi poistaa tietoja siltä kartalta, kukakohan se oli, vai muistanko ihan väärin?
2. Tulee näkyviin sellainen Move this pin -ikkuna. Paina sitä move-kohtaa. Kysyy paikkaa, siihen voi kirjoittaa vaikka kaupungin ja maan ( esim. Helsinki, Finland). Mulla löysi oikean paikan jo pelkän kaupungin nimen perusteella.
3.Tämän jälkeen oma nimimerkki, sähköpostiosoite, jokin kuva, teksiä ja kun olet valmis niin paina tuossa näkymässä oikeassa alareunassa olevasta keltaisesta Add Me! painikkeesta
Muoks. Jossakin kohdassa näyttää tälläistä ikkunaa. Siinä valitaan People.
Ihan yläreunassa on linkki MyFrappr. Vaatii salasanan ja sähköpostin.
Itse en kyllä tiennyt mikä salasana voi olla. Mutta kun painaa sitä,
Forgot your password? Click here -> lähettää sulle
sähköpostiin passwordin tuonne järjestelmään. Kun saat passwordin ja pääset kirjautuun sisälle, niin siellä näkyy kohta My Photos, josta voi kuvia lisätä ja poistaa.
No leikitäänpä vielä atk-opea lisää (aivan kuin päivä töissä ei olis riittänyt)
Huomasittehan, että näillä plus ja miinusmerkeillä saa kartan lähemmäs ja kauemmas.
Ja kun laittaa hiiren kohdistimen kartan päälle, niin sehän näkyy sellaisena käden kuvana. Jos pitää hiiren vasenta painiketta pohjassa ja liikuttelee hiirtä, niin karttakin liikkuu samaan tahtiin.