Jäi lyhyeksi tämä mun "pari viikkoa ilman tietokonetta" homma Eikä haittaa yhtään...
Tässä kuva mun hienoista kukkapenkeistä Voi tajuton, että ovatkin rumia!
Selitys penkkien rumuuteen: Tässä talossa ei ole asuttu 8 vuoteen. Talon päässä oli perennapenkkejä joista kasvit olivat levinneet ihan sikin sokin pitkin talon päätyä. Viimme keväänä mietin, että mitä niille teen. No yks kaks mulle ilmoitettiin, että jonkin ajan päästä kaivuri tulee kaivamaan talon ympärystää. Tuli hiukan kiire saada perennat johonkin. Turvallisin paikka oli viedä kasvit rantaan ulkosaunan taakse. Siinä sitten piti äkkiä väsätä jonkinmoisia penkkejä. Tänä keväänä kyllä siistin tuon alueen ja istutan uusia perennoja vanhojen lisäksi. Piti tehdä tuollainen pika-aitakin, että tuo miesväki tajuaa olla koskematta tuonne Niin ja loppujen lopuksi kaivuri jätti kaivamatta JUURI TUON SEINUSTAN jossa perennoja kasvaa!!!
Todella kauniita nuo talviset kuvasi....kommentti koski siis tuolla aiemmin olleita kuvia, kukkapenkin kommentoinnin jätän vaikka muille
Tähän suurien kuusien alle ajattelin tehdä kukkapenkin yksivuotisille kukille.
Laitan tänne galleriaanikin kuvat tuosta minikasvarista
Tässä mun lopullinen kukkapenkkisuunnitelma. Jos joku ei paikastaan pidä niin ensi keväänä siirretään...
Täytyy tässä joku päivä laittaa kuvia mun aherruksista ja aikaansaannoksista. Tänään sain valmiiksi tuon saunan päätypenkin. Minikasvarin "pihaa" olen myös laitellut.
Taimia pari päivää sitten.
Kasvihuone aikalailla valmis. Alkoi juuri satamaan kun menin ulos ottamaan kuvia.
Tässä sitten näitä kukkapenkkejä
Tässä ennen ja jälkeen kuvat:
Pientä fiksausta vailla. Hieman siivousta ja myös tuo parvekelaatikko pitäisi irroittaa seinältä. Kiinnitin sen viimme kesänä niin lujasti, että en ainakaan käsivoimin sitä irti saanut.
Kukkapenkit eivät vielä näytä oikein millekkään kun joka paikassa on niin ruskeaa ja harmaata.
No onhan siinä aikamoinen muutos jo ilman kukkiakin
Tässä hyötykäyttöä vanhalle ikkunalle heh... Piti saada pois nuo kitukasvuiset paprikat ja chilipaprikat joiden multa kuhisee harsosääskiä. En edes tarvitse niitä niin sainpa idean pistää ne tuonne. Kuolkoot vaan ei haittaa muah ha ha haa Mutta jos tuo osoittautuu hyväksi, ikkunoita löytyy vielä 3kpl.
Kukkapenkissä alkaa jo vihertää.
Narsissit ja vuohenjuuri
Ja sitten tällainen, mikähän se tämän nimi nyt olikaan.
Olisko isomaksaruoho ?
Sehän se. Olenkin tuuminut tuon olevan jonkin sortin maksaruoho.
Meillä kävi tänään tällainen vieras.
Piti taas kierrellä kameran kanssa. Ensiksi taas otos kukkapenkeistä.