Muistutin

Laittakaa palautetta menemään ylläpidolle, ja nimenomaan sen palautelomakkeen kautta. Jos ette pidä uudistuksesta, laittakaa tietoa. Jos muistutinta ei saa pois päältä kuten on sanottu saatavan, laittakaa tietoa. Kuten Oulunseudulta tuossa sanoi, pistäkää joukolla palautetta. Voitte toki laittaa myös suoraan ylläpidolle, mutta palaute-asioita on hoitamassa isompi joukko joten niihin pystytään myös reagoimaan nopeammin kuin ylläpito-osoitteeseen menevään tietoon.

Muoks: Poistin itseltäni äsken sen ruksin automaattisesti tulevista muistuttimista. Painoin "tallenna" sekä vielä varmuudeksi "päivitä näkymä". Katsotaan miten käy, tuleeko ilmoituksia meiliin. Voi tietty olla että tuollakin toimenpiteellä on jonkinlainen päivittymisaika, joten ei kannata tehdä kovin nopeita johtopäätöksiä vaan odottaa hieman ja katsoa asiaa rauhassa. Lisäksi poistin kaikki itse aiemmin tilaamani muistuttimet joihinkin ketjuihin, eli mitään ei pitäisi olla vapaaehtoisesti eikä pakolla tulossa :slight_smile:

Nähtäväksi jää sitten.

Mää menin tonne “omaan profiiliin” ja poistin ruksin siittä klikkaamalla sitä neliöruutua “Muistuta automaattisesti keskusteluista joissa olen osallisena” aamupäivällä ja hyvin on toiminut. Mulla ei tuu enää mitään muistutuksia (ainakaan tähän menessä oo tullut)sähköpostiin.

Muistakaan myös tallentaan ne muutokset eli klikkaukset.

Tagsu, täs on jo useampi todennut, että klikkasi ja tallensi ja silti niitä tulee. Eilen näyttäsi tulleen vielä jokaisesta ketjusta aina vaan ilmoitus, jos on vaan joku jotain kirjoittanut, siis kaikki minun jälkeen kirjoitetut. Esim. viimeisin Annetaan vaihdetaan-ketjusta, johon olen itse kirjoittanut viimeeksi vissiin toissapäivänä. Ilmeisesti niitä muikkareita tulee ainakin ketjuista, joihin olen kirjoittanut ennen kuin otin ilmoituksen pois päältä.
Niitä ei sit varmaan saa loppumaan mitenkään, no katsellaan vielä vähän aikaa.

ei ole tullut mittään,enkä ole nyt käynyt edes profiilissani:)

Minä en saanut pois sitä millään tästä aukaisi se ruksi täällä vain uuteen ikkunaan rakennusnetin proofilista nyt poistin ja tallesin saa kattoo toimiiko nyt

Ehkä se toimii vähän epätasaisesti näin alkuun :smiley:

näyttäisi tottelevan sitten kaikkien komentoja.
tunnin verran on kulunut siitä, kun välke jatkoi siemenpussi-ketjua minun juttuni jälkeen, eikä vielä ole tullut viestiä sähköpostiin. toissailtaiseen kokeiluuni, toimiiko entisenlainen muistutinpyyntö, vastaus kilkahti tekstiviestinä samantien, kuin heksu ehti pyytää, että joku kokeilisi sitä vaihtoehtoa.
tätä kohtaa tarkoitan. tämmöisenä se näkyy etusivulla, kun valitsee haku-valikosta kohdan muuttuneet viestiketjut->
Muistutin, 20.1. klo 21:30 (18 uutta)
…selviäisikö kokeilemalla?edit1 - jep, tekstiviesti ehti tul…

(lisäsin alleviivauksen…)

edit - eipä tottelekaan:-(

Muistuttimen poisto käytöstä on näköjään toiminut, ei ole tullut sähköpostiin yhtään ilmoitusta. Testaan vielä niin että otan tähän ketjuun muistuttimen, katsotaan toimiiko se niin kuin pitäisi eli muistuttaa vain tähän ketjuun tulleista kuten ennen muutosta oli.

:slight_smile: toimi se. ks edellinen viesti

Ei toimi :wink: Nyt tuli tietoa Kylvöt-ketjun uudesta viestistä.

No mä kokkeilen kans muistutinta pois päältä

No nyt näyttää muistutukset loppuneen. Menin muistutussähköpostiviestin kautta profiiliin rakentajapuolelle ja tallensin ja päivitin. Syystä tai toisesta muistutuksia ei ole tullut! Jokohan onnistui?

Vielä tulee muistutuksia

niin tekkee

Minä otin eilen omassa profiilissa sen muistutinpaikan puhtaaksi eli ei sitä merkkiä siinä ja lisäksi poistin muistutukset siellä niin ei ole sen jälkeen tullut.

Muutenkaan en ole käytänyt sitä muistutus mahdollisuutta kuin parissa ketjussa.

Voisko olla niin, että ennenkuin on poistanut sen muistuttimen hallinnasta, niin mihin ketjuihin on sitä poistoa ennen ehtinyt kirjoittelemaan, niin niistä sitten on jäänyt tavallaan se muistutin päälle? Oliko tarpeeksi epäselvää? Minä kävin myös nyt tyhjentämässä ne muistutkset, en siis ole koskaan tilannut mitään, mutta ne, mitkä sinne nyt ehti tulemaan, ennen kuin poistin tuon pakkosyötön. PirjoA:lla ilmeisesti ainakin lakkasi tulemasta muistuksia sen jälkeen, kun oli tyhjentänyt ne muistutukset.

Tänään tullut ilmoitus on ketjusta, johon olen kirjoittanut useampia päiviä sitten ja sen jälkeen siinä on monta muuta viestiä. Ilmoitti nyt tämänaamuisesta viestistä. Ennen tätä uutta systeemiä en ole saanut ilmoituksia ja ruksin olen poistanut.

Ihmettelin kun en saanut viestimuistutusta tästä ketjusta vaikka nimenomaan testinä kokeilin laittaa muistuttimen tähän. Äsken menin katsomaan omasta profiilista eikä siellä ollut mitään tilattuja muistuttimia olemassa. Joko en ollut tallentanut pyyntöä tai se on sieltä hävinnyt jonnkin. No nyt pyysin uudelleen tähän ketjuun ja tallensin varmasti. Katsotaan uudelleen mitä tapahtuu.
Mutta tosiaan, eilen (tai tänään 0.17 näytti olleen aika) kun poistin sen ruksin sekä kaikki itse pyytämäni muistuttimet, tallensin oman profiilin ja lisäksi vielä päivitin sen (kaksi eri toimenpidettä, vaikka ei varmaan olisi edes tarvinnut molempia ?) ei ole tullut yhtään muistutinviestiä enää meiliin.

Muoks: nyt ilmoittaa pyydetyllä tavalla tästä ketjusta (ilmoita kerran kun…) , eli meili kilahti. Muuten hiljaista kuten pitääkin olla.

Niin, elikkä kone olettaa, että on tilannut muistutuksen niihin ketjuihin, mihin kirjoitteli ennen ruksin poistamista. Ja näistä ketjuista tulee muistutuksia edelleen, vaikka poistaakin sen ruksin. Eli pitää erikseen poistaa ne muistutukset, jos haluaa, että niitä ei enää tule.

Minullekin on tullut eilen myöhään ja tänään aamulla muistutuksia, vaikka en ole koskaan sellaisia “tilannut”.