Huh, kyllä täytyy tunnustaa, että tekee ihan pahaa ku kattoo millasta jälkeä koneet on saanu aikaan.
Mutta se on kuitenkin hyvä, että tulee multaa ja saa ens keväänä sitten istutella ton koko reunan uusiks. Voin jo kuvitella sen kukkaloiston.
Ai sen pitää polveilla niiten mäntyen välisä tätä mä en ole tiennykään
No eksää kattonu kuin mun kädet heilu???
Tagetes kiitos sinulle.
En nyt tiedä onko siellä mitään kuka loistoa ensi kesänä suunitelmat on kyllä suuret saa nähdä kuka sen kaiken toteuttaa meinaan sitä luiskaa eli ojan reunaa on monia metrejä täytyy varmaan kutsua puoli penttiä istutus talkoisiin.
Onhan meillä nyt aluen kunto ihan hirveä mutta yritän kääntää tämänkin jollain konstilla hyväksi sillä uskon että kaikissa asioissa on se hyväkin puoli kun sen vaan löytää ja käyttää hyväksi
Kattelin ja luulin että hyttyset sinua kiusaa ajattelin jo ehdottaa että on meillä hyttysmyrkkyä
Mumi, yksi hyvä puoli. Ei tarvi tänä syksynä paljon haravoida. Mitäs ne lehdet tuolla mutakossa haittaa.
Emo se on kyllä hyvä pointti mutta mä en ole koskaan haravoinut muutakun naapurin vaahteran lehtiä kukkien päälle meillä sen haravoinin hoitaa mies ja jos se ei haravoi niin mun puolesta saa jäärä maahan
Tallustelin ulkona kameran kanssa viimeisistä kukijoita näpiin kuvia tuli haikea mieli kurjet huusit jossakin koko ajan kokovat varmaan laumaansa ja lähtevät kohti etelää
Jalohortessa tämän toivon ensi keväänä myös nousevan kasvanut valtavasti ja kukkia pisaa ja isoja nyt vielä paljon nuppuja sääli että hankii kukkia lehtien alla
On muuten jännä kun päällä olevat vanhemmat kukat ottaa punaista väriä mutta lehtien alla olevat tulevat vihreäksi vanhemiten
Jaloangervot ovat kukkineet kanssa pitkää
Tänä vuonna en uskalla mennä mihinkään puutarhakauppaan mikä hävittä kukkia.
Hortessat ja angervot ovat viime syksynä saatuja angervot olivat maassa mutta hortessat kellarissa nyt hortessat jäävät kanssa maahan ainoastaan yksi menee kellariin.
Esikot jaksavat yhä kukkia
Tässä tämä josta olen kysellyt joku sanoi että voi olla monivuotinen aurinkonkukka en ole vielä keriinyt tutkiin asiaa.
On itänyt viime vuonna kylvetyistä siemenistä sillä tähän kohtaan en tänä vuonna kumonnut kylvömultia
Nätti on ja nyt on saanut olla penkin reunassa siirän ensi vuonna jos nousee nuppuja on valtavasti
Kernesmarja on aika huonon näköinen kaikki lehdet kuolleet ja päässä oleva tupsu yrittää kypsyttää siemeniä
Krassi pitää maksaruohoa petinään