Musiikkiohjelmat, musiikkiin liittyvät ohjelmat

Mitä se hoyabella hehkuttaa ? Mitä ohjelmaa ja ketä siellä ?

winkyhden tähtivalmentajan hehkutusta, kaikki on niin mieletöntä

Taas AI:ssa kaksi miestä pärjää joista en tykkää yhtään. Käy niinkuin viime vuonna että toinen niistä voittaa ja paras laulaja jää pitkästi kärjestä. Että ottaa päähän jos ei se Porsha voita ja Rapattoni tule toiseksi, mutta eihän niin varmaan käy.

Eikö sole ihan se ja sama kuka sen voittaa :smiley:

Joku kolumnisti luetteli Hesarissa pitkän listan nimiä, että tiedättekö ketä nämä henkilöt ovat. Kun luin niitä, tuntui, etten ollut koskaan kuullutkaan. Ne oli aikaisempien vuosien Voice of finlandin voittajia, jotka unohtuivat heti kun kisa oli ohi. Eli ainakin tuon kisan kohdalla on ihan sama kuka sen voittaa :smiley:

Kyllä son Idolinki kohalla :smiley:

Ei ole sama kuka voittaa,kun elän niin mukana. Olen AI:ta katsonut siitä lähtien kun sitä on ruvettu näyttämään Suomen TV:ssä ja muistan melkeen kaikki entisetkin laulajat. Paras musiikkiohjelma TV:ssä!

Monista AI -voittajista ja kakkosistakin on tullut tosi isoja tähtiä, vaikka heitä ei täällä Suomessa niin hyvin tunneta (Kelly Clarkson, Carrie Underwood, Adam Lambert jne). Näistä meikäläisistä VOF-kisaajista ei voi puhua samana päivänäkään :grin:

Tykkään myös, että AI on se ainoa musiikkikilpailu mitä jaksaa katsoa. Mua ei niinkään se voitto kiinnosta, vaan ne älyttömän hienot esitykset. Plussaa vielä siitä, että vuosien varrella on mukaan tullut enemmän persoonallisia laulajia, eikä niin paljon niitä korkealta ja kovaa -tyyppejä.

Nykyään töllöstä ei muuta tulekaan ku musiikki- ja ruokaohojelemia :confused: Ei vaan enää mielenkiinto riitä.

Mun mielestä telkkarista ei tule kuin kaikenmaailman realityä. Unelmävävyt, poikamiehet, satuhäät, miljonääriäidit, aupairit ja huutokaupat vilisee silmissä kun ohjelmatietoja selaa. Kuka niitä kattoo? Mitä enemmän kanavia, sitä enemmän halvalla tehyä roskaa.

ja nuita kans jos ei tule myöthän.

Rapu, sä et muistanu Temptation Islandia :D

On Jethroa lomalla ja vaikka helekatissa

Olipahan taas huippu esityksiä!

K​yllä La Porcha veti No more Drama aivan upeasti, voittaa ihan varmasti koko AI. Toiseksi minusta voisi tulla Trent Harmon. Muistanko nimen oikein?? On se Rapattonikin hyvä, mutta kolmas :-))))).

Kohta alan herkuttelemaan ohjelmaa boxilta :slight_smile:

La Porcha on kyllä upea tyyppi, mutta ei olisi eka kerta, kun taitava laulaja jää kakkoseksi. Trent Harmonilla on myös hienoja esityksiä, mutta ehkä häneltä puuttuu sitä jotain, mitä sitten taas Rapattonilla on, vaikkei jälkimmäinen ylläkään lauluteknisesti samalle tasolle. Ei voi mitään, mä olen niin pikkutyttö sisimmältäni, että Rapattoni vetoaa eniten minuun, tosin onhan sen esittämät biisitkin lähimpänä omaa musiikkimakuani.

Amerikan Idolsissa voittaa useimmiten joku ihme tyyppi, paras laulaja jää kolmanneksi tai neljänneksi. Adam Lambert on hyvä esimerkki.

La Porcha ensimmäiseksi ja Rapattoni toiseksi, siinä mun suosikit. Jos ne kaks muuta pälliä on finaalissa niin jää koko ohjelma katsomatta, niin kävi viimekin vuonna.

Ihme äänestäjät siellä, vaikka sama se on suomessakin, kerrankin olis ollut hyviä kappaleita euroviisuihin niin sitten tuollainen sinne on menossa. Voihan pee!

Kyllä oli hyviä esityksiä AI:ssa tänä iltana. Trent Harmon on kyllä paras.

Finaaliin menee LaPorsha ja Trent Harmon. Noista kahdesta mun oma suosikkini on Trent, ja se ihan vaan siksi koska hän saa mut kuuntelemaan itseään innokkaammin ja tarkemmin kuin LaPorsha. Molemmat ovat loistavia laulajia ja tulkitsijoita mutta noista kahdesta Trentin showta haluaisin päästä katsomaan ja kuuntelemaan, ja toivoisin että se olisi pitkä rupeama :slight_smile:

Adam Lambertin lyöjäksi ei kummastakaan kuitenkaan ole.

noin paljon myöhässäkö ohjelma meillä esitetään?

verkko-hs:n kulttuuri kertoi lopputuloksen jo 8.4.2016 klo 9.38. :_)kerronko vai haluatteko säilyttää jännityksenne?

Yritäppäs:/