Musiikkiohjelmat, musiikkiin liittyvät ohjelmat

Oliskohan se viimeinen Americal Idol nimeltään La’Porsha Renae. Kahden viimeisimmän jakson perusteella vois olla melko varma että kyllä ! Mitä äänen ilotulitusta ja kuinka huikeaa esiintymistä !!

Veikkaan, että Dalton Rapattoni vie potin.

Popn’rollissa on nyt uusia jaksoja menossa. Ainakin 2 viimeisintä on jo uusia, toivottavasti ei oo ollut enempää etten ole missannut yhtään. Se on niin mukava hyväntuulenohjelma, hyvää viihdettä :slight_smile:

Minä en muista vielä noita AI:n laulajien nimiä, tykkään siitä intialaisen näköisestä tytöstä, tähän mennessä, vielä voi mieli muuttua!

Energiset Antti Tuisku ja JVG avasivat upean Emma Gaalan. Katso loistava yhteisesiintyminen!

Antti Tuisku on hengästyttävän hieno ammattilainen ja lisäksi vastustamattoman ihana persoona !!!

Antti Tuisku on kyllä aivan omaa luokkaansa. Samoin Sanni on tosi paljon edistynyt urallaan ja symppis artisti.

American Idolin Dalton Rapattoni on taatusti kärkikahinoissa niinkuin Pihanlaittajakin jo ennusti. Jos finaalissa on parina La’Porsha Renae ja Dalton Rapattoni niin voi käydä kummin vaan, sillä nuorten naisten äänestyspotentiaali on valtava. Mutta ei mennä tilanteen edelle, katellaan ja nautitaan näiden loistavien artistien esityksistä.

Oletan siis ehdottomasti että huomisten duettojen jälkeisen pudotuksen jälkeenkin Dalton on edelleen kahinoissa mukana :slight_smile:

Pikkuhiljaa rupeaa se blondipoika oleen mun suosikki, mutta mun suosikit ei ole koskaan voittanu. Viime vuonna en katsonut finaalia kun otti niin päästä.

Ihan vaan sivukorvalla olen Idolsia seurannut. Eilen tuumasin tuosta Nuun suosikista puolisolle, että jotenkin ärsyttävän harkittu tuo “ulkoasu”. Tukka on sen näköinen, että sitä on nypitty pari tuntia ja meikki ammattilaisen tekemä. Se on jotenkin sellainen mukamas rokkistara, ei ollenkaan aidon tuntuinen.

Emmagaalassa “laulettiin” taas ne parit esitykset jotka sivusta seurasin nauhalta. Meikäläinen alkaa olemaan niin pihalla suomalaisesta musiikista, kun en voi ymmärtää miten joku jiiveegee palkitaan vuoden yhtyeenä? En kyllä jaksa asiasta kauheesti stressata, vaan pistä vinyylit soimaan ja kuuntelen oikeaa musiikkia :smiley:

Välke, mun suosikkini on ehdottomasti La’Porsha (se lyhyt pyöreä nainen jolla on hirmuhirmuiso tukkapehko, jolla on se pieni lapsi) mut ennustelin vaan että Dalton todennäköisesti on loppukahinoissa mukana koska hän erottuu artistina eli jää mieleen sekä musiikillaan että myös ulkonäöllään. Molemmat näistä myös tuntuvat ihmisinä sympaattisilta ja sillä myös on iso vaikutus äänestäjiin.

Nuu, koelauluja seurasin vähän enemmän ja tuo sinun suosikki oli kyllä tosi hyvä. Viime vuosina mulla on käynyt tuon AI:n kanssa niin, että katson koelaulut ja sitten kiinnostus lopahtaa. ehkä ne kilpailijat on jotenkin koelauluissa vielä persoonallisempia ja sitten kun niihin “päästään käsiksi” niin kaikki särmät hiotaan pois ja loppujen lopuksi kaikki laulaa samanlaista nyky R’n’B:tä?

Täähän on nyt viimeinen American Idolin kausi, sit se loppuu kokonaan. Taso on kyllä kova, ja mukana on minun mielestä enemmän persoonallisuuksia (äänen ja laulutavan mukaan) kuin aiemmin on ollut.

Mulla on tapana kattoa nää aina, ja kun joku oikein hyvä esitys kohdalle sattuu niin mulla vaan kyyneleet valuu tai nauran ääneen ilosta. Kattelenkin näitä ohjelmia yksin :slight_smile:

Mitä mieltä olette Sannin uusimman biisin nimestä? Minun mielestäni se on ala-arvoinen nimi ja myös aihe, Että mitä v....a.

Sanni - Että Mitähän Vittua

Hyvä kappale ja ei nimessäkään vikaa oo

Piti googlettaa että minkä niminen, mutta sinähän jo sen sanoitkin ;)

Tuota tuota, alkua sen verran kuuntelin että juu, ei kiitos. Olen ihan pihalla tän päivän uudesta musiikista kun lopetin radion kuuntelemisen monta vuotta sitten kun en jaksanut sitä hölötystä ja samojen biisien soittamista. Mutta varmaan paljon hyviäkin biisejä jää kuulematta...

Laulaako tuo Sanni aina tolleen kimittäen?

Laulaa

Korvissa vissiin vikaa kun en meinaa saada sanoista selvää...

Mutta oon saman huomannu suomalaisissa näyttelijöissä. Esim. Pamela Tolan puhe on epäselvää.

Kappale on ihan jees mutta nimi aika vanha ja kulunut vitsi. Em tykkää missään nimessä.

Voi miten ihania kappaleita lauloivat AI:ssa kyyneleet virtas monella monta kertaa! Jännäksi menee, vieläkään en muista niitten nimiä, kolme suosikkia mulla on!

..se ihan mieletön, ...se on ihan mieletön,... ihan mieletön..(ja kimeä ääni)