Musiikkiohjelmat, musiikkiin liittyvät ohjelmat

Pohjoismaista vain Ruotsi on mukana viisuissa, ja seki varmaan vain siks ku on isäntämaa

Ukraina se sit voitti. En ois ihan heti uskonu

YLE “Juice Pop-Up-kanava  Heinäkuu on Juicekuu”

Kyllä oli taas Skansenilla laulamassa paljon väkeä ja iloista porukkaa, aivan ihana tämän kesän piriste.
(ja Sannalla ihana mekko)

Hienoa että taas on kuunneltava tv:ssä. Hyvä aloitus X Factorissa.

Just lopetin täniltaisen X-factorin katsomisen. Olipas mukavaa, ja sai silmiäkin pyyhkiä useamman kerran :slight_smile:

XFactorissa on kyllä parasta tuomarien ilmeet;D Oli siinä kyllä taas hyviä laulajiakin!

Likka katsoo “musiikkiohjelmaa” eli Possea Katsomosta. Musta sellaiset ohjelmat pitää kieltää, missä jotkut laulaa niin pieleen kuin nyt laulutaidottomat nyt yleensä tai yllätetyt ja jännittäjät vaan voivat. Mä kärsin. Hassua kyllä en ollenkaan kärsi ollessani itse yhteislaulutilaisuuksissa, musta on ihan kiva, että kaikki laulaa mukana, vaikkei lainkaan osaisi. Muttei siitä ohjelmaa saa tehdä. Varsinkaan sellaista, missä viedään Katri-Helena joidenkin kotiin yllättäen vetämään yhteislaulua.

Vain elämää ohjelmassa on kyllä nähty huippu esityksiä ja esiintyjiä!

Pitkälle on päässyt Saara Aalto X Factorissa. Hyvä oli Simonin kommentti eilen pudotuskarsinnassa tuo marsu ja ravihevonen.

Oletko Nuu seurannut Saara Aallon X-Factor taivalta? Onko sinulla joku suosikki kisan tässä vaiheessa?

Saara on pärjännyt tosi hienosti kisassa :) 
Mun suosikki on Matt Terry.

Mä en tajua miks se sielä on ku muut on mun käsityksen mukaan ihan pystömettästä ja se on levyttäny ja teheny jos mitä

Nuu ihan naurattaa. Veikkaukseni on ihan sama, kuin sinulla. Jännä seurata miten siinä lopulta käy.
Honey G on mielestäni kamala, ja olisin luullut hänen kisansa loppuvan lyhyeen. Kannattajia on kuitenkin joka lähtöön kuten aina. Toivotaan parasta Saaran kohdalla.

Jos haluatte seurata Britannian X Factor -viihdeohjelmaa suorana ilman kahden viikon viivettä niin, se onnistuu tietokoneella tai ainakin iPadillä. Toiminee myös Android-laitteilla. Lauantai-illan suorat lähetykset alkavat klo 22  –> http://www.filmon.com/tv/itv1 
Tuloslähetys suorana sunnuntaina samaan aikaan. Lähetyksen jälkeen X Factor live -keskustelut, kommentit tuomareilta ja kisaajilta alkavat heti päälähetyksen jälkeen itv2-kanavalla –> http://www.filmon.com/tv/itv2

Lähetyksissä ei ole suomenkielistä tekstitystä. Joulumainokset alkoivat briteissä näkyä viime viikonloppuna. Onneksi ne eivät ole niin dumboja kuin meillä.

Tänään Teemalla klo 21 : Leonard Cohen, “Bird on a wire”
Intiimi kuvaus nuoresta ja palvotusta trubaduurista maailmankiertueella 1972. Ohjaaja Tony Palmer työsti kadonneeksi luullun, vuosien myötä legendaksi muodostuneen elokuvansa uudelleen kokoon vuonna 2010.

Oli kyllä mahtava Saara Aallon esitys; The Winner Takes It All! Vähän pelkäsin että ääh taas joku klise-biisi laitettu sille, mutta veti kyllä niin mahtavasti että ohhoh. Tästä voi katsoa videon alkuinsertteineen ja tuomarikommentteineen päivineen. Jos ei jaksa katsoa inserttiä, niin lauluesitys alkaa 2min kohdalla.

https://m.youtube.com/watch?v=7xSIdXmRtiM

olettehan huomanneet tämän jo aiemminkin kerrotun tiedon?
is - 2.12. klo 12.04 -“Tänä viikonloppuna lähetykset nähdään ensimmäistä kertaa suorana myös Suomen televisiossa Sub-kanavalla. Lauantaina X Factor tulee Suomen aikaa kello 22–23.30 ja sunnuntaina kello 22–23”

iltalenkin suuntako?
senaatintori klo 19oo

Tänään X Factorin finaali. Jos pitää paikkansa se että Saara laulaa duettona Adam Lambertin kanssa Queeniä niin odotettavissa on esitys jota ei kannata missata !
On esitetty vähän spekulaatioita että Saaran olisi kannattanut ottaa joku suosittu brittiläinen laulaja duettoparikseen äänestystä ja äänien saamista ajatellen. Kuka sen tietää ja arvoitukseksi jää.  Nyt kummiskin kaksi todella hyvä-äänistä ja osaavaa, teatraalista laulajaa yhdessä esittämässä Queeniä - tuskin maltan odottaa iltaa !!!