Mustila Arboretumin tapahtumat, Elimäki Kouvola, Kymenlaakso

Mä en taida ehtiä, on perheasioita järkättävänä. Mihin aikaan oot siellä, ja millä porukalla ?

Mie miesystävän kyydillä kymmeneksi.

Kyllä kannattaisi kerran käydä, niin pääsee kunnolla käsitykseen tästä harrastuksesta.

2 tykkäystä

Mä en kyllä saa enää yhtään enempää päästä perille tästä harrastuksesta, tekee tosi tiukkaa jo nyt :joy:
Mut oikeesti, sunnuntain perhejuttujen järjestelyt vie multa lauantain aika tarkkaan joten en sen(kään) takia pääse lähtemään.

Pitää koittaa yrittää valua sinne..

1 tykkäys

Olipa mukavaa, sääkin mitä parhain.

Kuvia ei taaskaan saa läpi.

Ostitko mitään?

Voitko kirjottaa mulle mikä siinä kuvanlisäyksessä tökkii? Sellanen selvitys että voin sen sellaisenaan välittää ylläpidolle ja siitä käy ilmi tarpeelliset tiedot.

En ostanu mitään :scream:

3 tykkäystä

Ostin pari jaloangervoa. Yhden sormivaleangervon. Pari syysvuokkoa, yhden kylmänkukan. Kerrotun lumikin. Valkean kärhön. Tosi kerrotun kesäpäivänhatun.

7 tykkäystä

Hyviä ostoksia! :+1:

4 tykkäystä

Ritvakin..

2 tykkäystä

2 tykkäystä

Tulihan tapahtumassa itekin käytyä nyt jo toista kertaa. Olin käynyt Mustilassa tänä vuonna kesäkuussa, joten tällä kertaa pakottavaa tarvetta taimihankintoihin ei ollut. No, en mä tietenkään sieltä tyhjin käsin lähtenyt. Olen kaivannut pikkulehtikatsuran seuraksi isolehtiversiota. Pidän näiden pikkupuiden lehtien symmetrisestä kasvutavasta. Juttelin kesäkuussa “ylipuutarhuri” Kimmo Kuusiston kanssa lajista ja hän olikin taikonut taimia myyntiin.

Taisi mukaani eksyä muutama pihtakin. :slight_smile:

4 tykkäystä