Olipahan surkia se uus tuntematon. Ei voi verratakkaan alakuperäseen
Tätä uutta versiota en ole katsonut elokuvana, mutta tuo ylellä alkanut sarjan ensimmäinen jakso ei tosiaakaan ollut kummonen, ajattelin kuitenkin katsoa koko sarjan. Alkuperäisen olen katsonut useasti ja se on hyvä.
Mä katsoin uudesta tämän sarjaversion ja tykkäsin kovasti. Sota tulee tässä oikeasti lähelle. Ne karttakuvat välissä olivat hyvä idea, mulle ainakin on aina ennen jäänyt vähän hämäräksi missä milloinkin mentiin. Lisäksi erinomaisia näyttelijäsuorituksia, mm Jussi Vatanen ja Lehtoa näytellyt kaveri.
Ainoa häiritsevä asia on repliikkien loppuunkuluminen. Kun on kirjan lukenut ja aiemmat elokuvaversiot moneen kertaan nähnyt, niin ei jaksa enää naurattaa.
Ei minustakaan ollut kummoinen. Katsojaennätyksen kuulemma sai ensimmäinen jakso. Taitaa pudota puoleen kun seuraava tulee. Jos olisi tullut koko filmi kerralla olisin luovuttanut heti kättelyssä. Kun jakso kesti tunnin, niin ajattelin että yritetään katsoa seuraavakin. Sitä pystyi katsomaan ja tekemään samalla muuta askaretta.
Nuo samat naamatkin joka paikassa pilaa monen filmin.
Tää uus tuntematon on parempi, kerran oon nähnyt sen, noin vuosisitten elukuvisss. Häiritsemään jäi, kun ei enää ns kranaatit vihelellyt ja sit olisi pitänyt suojautua siltä. Vanhan oon nähnyt ties kuinka monta kertaa. Viimevuosina en ole jaksanut katsoa sitä enää 6.12
Reilu vuosisitten töllöstä tuli 3tunnin talvisota elokuvakii, jonka katoin areenalta.
Alkuperäinen kirjoittaja: David2
Neljäs kausi Outlanderia alkoi eilen illalla. En jaksanut katsoa kun tuli niin myöhään, täytyy katsoa Areenasta. Noita sotaelokuvia en ole koskaan katsonut. Ehkä ensimmäisen silloin nuorena mutta en ole aivan varma olenko sitäkään katsonut.
Hercule Poirotki on alakanu. (U) on perässä, eli uusintahan son, mut jo eilinen jakso oli semmonen, miten muistanu kattoneeni
Olen tsiikannut Mtv:ltä sarjaa ‘Olet mitä syöt’ sen jossa urheilulääkäri Pippa Laukka pistää asiakkaiden elämäntapoja kondikseen.
Kun sarjaa on hetken katsonut niin alkaa tuntumaan, että lähes kaikki mitä ittekkin syö olis varmaan Pipan mielestä roskaa… ehkä katsoin jo liian monta jaksoa kun melkein jo näen hänen hahmonsa jääkaapilla moittimassa syömisiäni ja patistamassa itseäni liikenteeseen…
Ootteko muut täällä katsoneet ‘Peltsin kova vuosi’ sarjaa? Sitäkin kun katsoo niin tuntuu että oma liikehdintä on sanalla sanoen vähäistä.
Iskä Brownin lauma touhuaapi uuella kauella 31.01.2019 klo 17:10 alakaen
Katsoiko joku eilen The Passagen? Jos katsoi, oliko katsomisen arvoinen?
Voi että Jorma Uotinen on sitten ihana.
Tuosta eilisestä yökyläily ohjelmasta jäi lämmin tunnelma.
Mahdottoman kaunis kotikin!
Nykyisin se on MTV.
Ja mä kun luulin olevani ainoa joka tykkää Uotisesta.
Alkuperäinen kirjoittaja: Ohvakukka
Vera se taas alakaa tutkimaan rikoksia 16.02. klo 19:40
Mtv:ltä katsottavissa Hei me rakennetaan. Mukavia toteutuksia vaikka välillä hieman tekopirteää otetta.
Ylen Prismassa totuus kuntoilusta tänään klo. 19.00. Täytyypä katsoa.
Uusi Kotoisa ohjelma oli hyvä. Vanhaa kunnioitettiin.
Tapettia olisin tietysti itse laittanut, mutta kaunis lopputulos noinkin.
Pitäisi itsekin tuo levytys yläkerran huoneissa tehdä. Nuo vanhanmalliset katkaisiat yms on ihania.
Minä taas en tykännyt väreistä/värittömyydestä ollenkaan.
Ootteko katsoneet mtv3:lta sitä Jarkko Tammisen imitaatio show:ta?
Hitsi, että se mies on kertakaikkisen mainio! :laugh: ja nekin mitkä ei mee ihan äänellisesti nappiin niin se maskeeraus ja elkeet petraa nekin puutteet. Yritys hyvä.
Lauri Tähkä ja Paula Koivuniemi -vedot on ihan poskettomia. Ollaan lasten ja oon itteksenikin kattottu varsinkin sen eka- jaksokin jo monta kertaa… Jarkko Ahola vetelee siinä niin komiasti (vanhaa Hevanderia oikein mieltä lämmittää) ja eipä oo itte Tamminenkaan ollenkaan huono.