Muut ohjelmat

Kaappaus keittiössä oli taas hyvä.
Pienillä asioilla koko perheen asiaksi.

Olipa taas kaappaus keittiössä hyvä.
Harvinaisen lämminhenkinen ohjelma.
Tuli oikein tippa silmään.
Kapelle 10 pistettä asenteesta!

YLEn ohjelma (4 osainen sarja) M/S Romantic  on sitten vissiin tosi hyvä päätellen kaikesta mitä siitä oon kuullut. Radiossa jokunen aika sitten juontajat jutteli siitä ja sanoivat molemmat että kun alkoivat sitä katsoa niin oli ihan pakko katsoa heti kaikki jaksot putkeen. Mietin että mikähän tuo on, mutten sen kummemmin sitten alkanut tutkimaan. Tänään IS kirjoittaa sarjasta  
Luulenpa että illemmalla käyn Areenalla katsomassa mistä on kyse etten jää hyvästä paitsi.

Eilen tulleessa kenen kotona ohjelmassa oli pari hulppeaa kotia joihin en itseäni osaisi mitenkään ajatella. 

Ja on siivoamispinta-alaa. Yksi mitä en tässä suomalaisessa versiossa voi ymmärtää on se että joka kerta katsovat jääkaappiin. RTV:n versioissa eivät ikinä avanneet jääkaappia. 

Siivoamista miekin ajattelin ja lämmitystä.
Ei mitään persoonallista noissa ensimmäisissä kodeissa.
Jääkaapin sisältö kyllä kertoo aika paljon asukkaasta. En ehkä omaani kaikille näyttäisi;)

Katson juuri ykköseltä Olen jossain ohjelmaa
( näkyy areenassakin)
Tuli vahvasti mieleen Äitylin viimiset vuodet.
Kuka ei ole muistisairaan kanssa ollut niin kannattaa katsoa.

Jaksamista. Se on tosi rankkaa omaisille.
Hankalaa aina muistaa, ettei sairas tee tahallaan mitä sitten tekeekin.

Katsokaa tämä Yle Teema & Fem tänä iltana klo 20.00. Dagny-jos jään istumaan, kuolen. Olen nähnyt RTV:ltä, on meille monelle opettavainen tarina. Hauska ihminen on Dagny 106 vuotias. ​

Nyt olen katsonut RTV 1 sunnuntai-iltaisin Les Miserables minisarjaa, pääosassa vanki Jean Valjean. Olen nähnyt se aikaisemmin, mutta oli niin hyvä että on melko pakko katsoa uudelleen. 

Oottehan huomanhet,että kahtena maanantaina on tullu uuet Beck- elokuvat

Se M/S Romantica oli tosi hyvä ohjelma. Todella hyvä. Katselin sen osa kerrallaan hajanaisesti ja äsken osan 4/4. Jäikö mulla jotain huomaamatta, koska en saanut vastausta siihen että mikä oli se “joku/jokin” joka putosi mereen kannelta, tai mikä oli se “joku/jokin” eläin jota kannella etsittiin. Voisko joku mulle tuon kertoa, jäi vaivaamaan.

Tosi mainio oli M/S Romantic :smiley::smiley: Just tommosia tyyppejä voi tavata missä vaan.
Ilmeisesti oli joku kettu, se eläin jota etsittiin ja löydettiin ja ymmärsin/olettaisin että se oli se joka putos mereen. Liian pieni loiskaus ihmiseksi esim.

Mulle jäi myös epäselväksi mikä tai kuka putosi. Pitäisi katsoa ihan alkua uudestaan kun joku sanoi, että meressä näkyisi ihminen. Kannella kyllä ajettiin takaa jotain eläintä, kettua, kissaa tms.

Remontti ohjelmia tulee edelleen katsottua.
Remonttipainajainen on kyllä aikamoinen.
Miten tuollaisissa keskeneräisissä voikaan asua.

Näkyykö femman puutarhaohjelman teksti ? Mulla ei … meneillään just nyt !

Irsa, kerro oliko apua.
Toi on vaan osa siitä saamastani vastauksesta, mutta kesken ohjelman et varmaan tarviikaan muuta kuin pika-ensiapua :slight_smile:

Ja kiva huomata että tää meidän penttikin vielä toimii ainakin ajoittain niinkuin vanhoina hyvinä aikoina. Muistatteko.
Apu nopeesti oli kyse sitten mistä tahansa asiasta :hehe:

Kasilla Eva toteutti taas mahtavan pihapiirin !

Ihan samaa tulin sanomaan.
Eevalle uskaltaisi antaa vapaat kädet!
Tuota samaa kiveä Susun isäntä laittoi hieman viime kesänä. Olikohan se Luoto nimeltään.
Sopisi hyvin miunkin pihaan.