Joku tykkää ikkunan pesusta…
Alkuperäinen kirjoittaja: Ohvakukka
Joku tykkää ikkunan pesusta…
Farmin katselin. Vähän yllättävä voittaja oli.
Mun suosikki voittajaksi oli myös se toinen kalakaveri, mut tää oli hyvä kakkonen ja siis nyt ykkönen
Koko Britania leipoo on aina vaan viihdyttävämpi.
Hitsin paljon leivonnaisia mitä en ole maistanut.
Nyt oli miun oloisia kesämökkejä Suomen kaunein ohjelmassa.
Kurppa, mistä katsot Britannia leipoo?
Chali, mie katon AVAlta, joskus , mie kun en osaa itte leipoa niin nautin katella kun muut osaa.
Kesämökeistä tänään oltiin samaa mieltä kuka ansaitsi kympit… paitsi etten itselle semmoista parvea tekisi.
Se eka hieno iso siirretty pohjalais talo oli ulkoisesti mun mieleen sisustus oli kuitenkin sekainen.
Ketkäs katto femmalta siirtolapuutarha ohjelman ?? Eka jakso ei mitenkään häävi mut pikkuisen puutarha asiaa kun sivuaa eikä ole uusinta.
Nähty jo monesti, mut eihän näihin kyllästy
Nuori Morse (3/3) jakso oli tosi hyvä. Piti tiukasti kiinni alusta loppuun. Voi kun toivon että tätä olis tulossa vielä lisää, peukkuja sille !!
Kattooko kukaan muu Selviytyjiä ja Amazing Racea ? Jos, niin tiedoks että tänään alkaa MTV3 klo. 20 Selviytyjien uusi kausi, ja ens lauantaina MTV3 klo. 21 Amazing Race uusi kausi.
Mä tykkään katella noita molempia, Selviytyjät on yks mun suosikeista.
Nuu,minä katon kans molempia.Jo vuosikausia oon seurannu.
Hyvältä vaikuttaa uusi kokkikisa. Ei hassumpia uudet tuomaritkaan;)
Paha katsoa iltaisin leivonta-ja kokkiohjelmia syömättä koko ajan.
Muistutus ! Vera Stanhopen uus kausi alakaa tänhän
Kielitaitoisille
https://www.liceubarcelona.cat/en/concierto_bioceno
On 22 June at 5:00 p.m., “Concierto para el bioceno” will be streamed live on the Liceu’s website. A string quartet will perform Puccini’s “Crisantemi” for an audience consisting of 2,292 plants from local nurseries.
Shetlandsaarten murhat uusintana menossa :
TV1 lauantaisin 6.6. - 11.7.2020 klo 22.35 - 23.35 (4. kausi) ja 18.7. - 22.8. klo 22.45 - 23.45 (5. kausi), Areenassa
Upeisiin Shetlannin maisemiin asettunut komisario Jimmy Perez palaa ruutuun.
Suosikkisarjasta Shetlandsaarten murhat (12) nähdään uusintana neljännen tuotantokauden jaksot. Kauden kuudessa jaksossa seurataan jatkuvajuonista tarinaa. Palkitusta sarjasta uusitaan myös viides kausi.
Rebekka Martinson elokuvat näkyvät myös Mtv - palvelussa. Kannattaa katsoa, jos tykkää dekkareista.
Aivan mahtava sarja https://www.dplay.fi/ohjelmat/sommaren-med-slakten
Löysin samalla, kun löysin miraemmin suositteleman siirtolapuutarhasarjan.
Alkuperäinen kirjoittaja: J10013531012
Komisario Montalbano uusi kausi, alk. su 5.7. klo 21.40 Yle Tv 1