Mullan alla kai ne kävyt pitäisi olla , mutta…
Mulla Karl Lindberg kukkii, muut ei vielä vähään aikaan.
Miten kohleria talvella, onko se saman tyylinen kuin mustanmerenruusu vai pitääkö lehdet talven yli?
Kyllä ne on käpyjä ovat,ainakin minulla teki kaksi niitä ,pistin syksyllä ne muetaan ja tässä ne nyt kasvaa.
Kohleria warszewicziin juurtunut pistokas jos kiinnostaa niin laitapa hölöä.
Kohleria meni ja kysyjiä riitti
itsekkin olen tästä kiinnostunut=).Maksuista enemmän yksityisviestillä,jos jollain on pistokasta laittaa,tai tainta?
Sunshine aloitta kukkimisen
Ostin huutsikasta kuukausi sitten Hirsutan pistokkaan. Nyt se on juurtunut kunnolla, niin kannattaako latvoa? Haarooko sitten? Tää on eka kohleriani, eikä miul ole mitään käsitystä sen kasvatuksesta. Mitenkäs valon tarve? Kastelu?
Heips. Minulla on tuollainen enkä tiennyt nimeä. Minulla se haaroo itsestään ja on levinnyt todella isoksi. Välillä otan siitä pistokkaita ystävilleni. Kukkii ajoittain erittäin runsaasti. Minulla on valoisalla ikkunalla ja kastelen silloin tällöin. Kesällä pärjää kuitenkin jopa muutaman viikon ilman kastelua. Helppo hoidettava.
Toiset haaroo itsestään, mutta useimmat on kyllä mielestäni syytä latvoa. Sellaiset, jotka tekee rhizomeja pärjäävät ehkä niukemmalla kastelulla. Omani ovat hyvinkin valoisassa ja kastelen joka toinen päivä.
Kiitos vastauksista. Mistäs tietää, kuka tekee rhizomeja? Näkyykö ne mullan päällä? kyselee tyhmä.
Eipä sitä näe kuin mullanvaihdon yhteydessä, enkä minä kyllä muista kuin Tanen suuret rhizomit.
Paitsi mun “strawberry fields”, joka teki niitä latvaankin… (eikös rhizomi ole sama kuin käpy???)
MarjaBee niin täälläkin latvassa mullakin oli lonkura ,samoin mustiksessa oli käpyjä kaksin kappalein,mikä lie luonnon oikku ollut. mutta hyvinpä lähtivät kasvuun molemmista.
Tässä mökissä kukkii ihka ensimmäinen narri ja voi kun se on kaunis, on vissiin sunshine?
On kyllä nätti!
Mulla aloitti kans kukkimaan.
Onko noille nimiä? Tuo alempi isoine pisteineen on kaunis.