Narrinhiippa, Kohleria

Olis jollekin halukkaalle juuri käpysiä tuosta Sunshinen lehdistä kasvatettuja noi juurakot.alin kuva on myös lehdestä kasvamassa ja nyt kukkii kahdella kukkasella.

Milloin nämä oikein menee talvilevolle? Mulla vasta nyt tekevät nuppuja ja puskevat uusia pikkuisia mullasta. Entä missä välissä nuo voisi istuttaa isompiin ruukkuihin? En arvannut noiden kasvavan noin isoiksi. allapäin

Istuttaa voit koska vaan ja kaikki eivät lepää talvellakaan. Ei mullakaan mikään vielä näytä aikovan torkahtaa.

Ne ainakaan, jotka eivät kasvata rhizomeja, eivät kuihdutakasvustoaan.

Hattifnatt, jutitalle terkut!

Kapo

Just mun värinen

heh, aiotko hepittää oksaa, heppijade?naurua

Heppijade jättää nyt hepittämättä =)

narrinhiippa kuin narrinhiippa, minulle kelpaisi oksanpätkä mistä tahansa…

Talvetetaanko tuo narrinhiippa samoin kuin mustanmerenruusu. Minulla varsi nääkähti, mutta mitä teen jatkossa mullassa olevalle pötkylälle?

Mulla nämä alkaa kukkimaan vasta nyt. Kesän kuivakausi (mun kiireet) kidutti niitä ja kasvoivat huonosti. Nämä taitaa tykätä tasaisesta kosteudesta?

Äsken kun kastelin narrit niin parista purkista kasvoi semmosia vihreitä matosia, ilmeisesti ovat käpysiä

Lehtihangasta kasvaa tämmönen K-18 pötikkä naurua

naurua Kommentoimatta Jadeliilan narrista (sensuuri) sanoisin illikselle: Minä en uskalla pitkään pitää rizomeja kuivana. Joskus meni kuivaksi tikuksi, kun yritin säilyttää.

Annan talvenkin rehottaa ja jos ne menee kävyiksi laitan varmaan parin päivän sisällä kasvamaan uuteen multaan.

Sunshine ilahdutti vielä yhdellä kukalla, hailakampi on ku yleensä, kait se tämä vuodenaika haalistaa kukatkin

Mikä piru siinä on että tuo järvsjö tiputtaa aina nuput, kuivaksi en ole sitä päästänyt mutta aina ne vaan tippuu * ÄRSÄÄ*

keltaleppikselle kiitokset neuvosta, nyt vasta huomasin.

Ole hyvä.

Tässä suosikkini Texas Rainbow, joka riehuen kasvaa ja kukkii keittiön amppelissa. On yli vuoden ollut tällainen rehevä puska ja yhä jatkaa.

Kopistelin kuihtuneet kohleriat nurin ja rizomeja liikenisi Olgas Delight ja Ans Nagging Macaws-nimisistä. Kummastakin kahdelle.

Kiinnostuneet laittakaa hölöä.

Tervehdys Jutita

Riittäiskö narrinhippaa mullekin, jompaa kumpaa tai vaikka molempia! Kasvia ei ole mulla koskaan ollut, joten olis aivan uusi tuttavuus. Vaihtoon olis vaikka pun mustanmerenruusun mukuloita. (anopilta 30v sitten saatua) Mitähän muuta vaihtaria ehdottaisin... Olisko toiveita?

Terveiset Jyväskylästä @lavatera