Narrinhiippa, Kohleria

Mullakin olga punoittaa,on se komia kukka.

Minä tieten :smiley:

Red Ryder

Löytyi tuolta laumasta toinenkin Red Ryder, joka alkaa kukkimaan ihan kohta. Jos ketään kiinnostaa se niin hölöä tulemaan.

anppelissa roikkuva Sunshine aloittelee kukkimaan

Mikähän minun SunShine:ä vaivaa, kun on kukkinu nyt putkeen yli vuoden? onko ihankaan normaalia? Kysyy tyhmä.  Käpyjä pukkaa nii hiivatisti. Tosin paljon onkin käpyjä maailmalle lähtenyt.
Nyt odottelen esim Red Ryder:n ( kiitos juti)  kasvamista niin, että alkaa sitten kukkimaan.
Ai että mää tykkään. 

Sinä olet jantta narrien hortonomi;)

Sunshine on yksi varmimmista kukkijoista loppu talvesta lähtien ollut koko ajan kukassa. Muut olleet ronkeleita paitsi HCY Jardin de monet se on myös innokas kukkija.

Tarvitsen Jutilta tunnistusapua saa muutkin vastata, mutta tämä on Jutilta saatu, onko blackberry vai joku muu? 

on se Blackberry ,mulla sama juuri kukkii parilla kukkasella.

Cybelessä kauniit lämpimän oranssi-keltaiset kukat.

Elvira aloittaa myös kukkimisen

Tavattoman kauniita kukkia teillä on. Mun Rubiini. Napoleon ja

Jardin de Monet ovat niin alussa vielä. että tuskin tänä kesänä kukkivat.

Jätän kyllä katkasematta siten talveksi. Oi hyj mua- eihän vielä saa talvesta puhua…

Karl Lindberg

Penduliina

Penduliinassa on jokseenkin ouon mallinen nuppu

Päätin etten vilkuile tänne Kohleria juttuihin. Miten tulikin katottua, ja kohta ollaan sitten näitäkin keräämässä. On ne kauniita!

Tää on ihan hullun hommaa. Kaikkee pitäis saada, vaikka kaikki paikat on väärällään kukkia.

Voi kakapo- toi on niin tuttua. Mun kohleriahulluus alkoi tänä kesänä, mut en niitä montaa meinaa hommata…luultavasti…ehkä.

Niinpä. Päätin samoin Hoyan kohdalla. Pärjäsin mainiosti vuosikaudet Hoya bellalla, mutta nyt on lajikkeita jo kuusi, ja lisää tulossa. Mihin nekin kaikki mahdutan??

BORKA ei ole mikään dorka vaan kukkii suurin hehkuvin kukin